مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه مقاومت اراک خبر داد

برگزاری سومین یادواره شهدای روستای ویسمه

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه مقاومت اراک گفت: سومین یادواره شهدای روستای ویسمه اراک فردا با حضور معاون فرهنگی کانون رزمندگان غرب و شمال غرب کشور فردا در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) این روستا از ساعت 15 برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۷۵۵۵۷
|
۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۵

سرهنگ دوم پاسدار یعقوب قادری در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی با اشاره به برگزاری سومین یادواره شهدای روستای ویسمه اراک گفت: این روستا 24 شهید را تقدیم نظام اسلامی کرده که امسال سومین یادواره شهدای روستای ویسمه پنجشنبه 20 آبان ماه از ساعت 15 در مسجد ابوالفضل(ع) روستای ویسمه برگزار می‌شود.

وی افزود: هدف از برگزاری یادواره شهدا، آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت است، فرهنگی که امروز در مقابله با هجمه فرهنگی دشمن به آن نیازمند هستیم.

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه مقاومت اراک یکی از رسالت‌های مهم همگان در عرصه کنونی را ترویج فرهنگ ناب شهادت در جامعه دانست و تصریح کرد: امروزه با توجه به دغدغههای فرهنگی مقام معظم رهبری باید بیش از هر زمان دیگری فرهنگ ایثار و شهادت مورد توجه و تاکید قرار بگیرد.

سرهنگ دوم پاسدار قادری گفت: امروز پاسداران و دلیرمردان ما با درس گرفتن از مکتب عاشورایی در داخل و خارج از مرزها برای انقلاب اسلامی، از عزت، شرف وناموس ملت دفاع می کنند تا ادامه دهنده آرمان‌ شهدایی باشند که جان خود را برای حف اسلام تقدیم کردند.

وی افزود: تنها راه مقابله با استکبار و ایادی آنها در طول تاریخ، مقاومت است می‌بایست تا زمانی که پرچم دین مبین اسلام را به حضرت مهدی(عج) تحویل می‌دهیم در مقابل دشمنان دین اسلام تا پای جان ایستادگی کنیم تا کشوری پر از امنیت و آرامش داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات