خبرهای داغ:
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان؛

تقویت انقلاب نیازمند تقویت جبهه فرهنگی است

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: تقویت انقلاب نیازمند تقویت جبهه فرهنگی است لذا باور واعتقادات دینی باید در جامعه تقویت شود.
کد خبر: ۸۷۷۵۹۵۰
|
۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، حجت الاسلام والمسلمین نورالله ولی نژاد ظهر امروز در حاشیه اولین یادواره شهداء مداح و شاعران آئینی استان گلستان در مصاحبه با خبرنگار بسیج با اشاره به نقش مداحان اهل بیت در جبهه جنگ اظهار کرد: مداحان نقش به سزایی در دوران دفاع مقدس داشته و دارند وما بیش از 30 مداح شهید و شعرای آئینی از جنگ تحمیلی در استان گلستان داریم.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان با اشاره به تاثیر گذاری برنامه اجلاسیه برای جوانان که در معرض جنگ نرم دشمن قرار دارند گفت: تجلیل و تکریم ازایثارگران، شهدا، جانبازان و آزادگان همیشه حاوی پیام است .

حجت الاسلام ولی نژاد افزود: یکی از مهمترین پیام های اجلاسیه نشانگر این است که گذشتگان با اطاعت از رهبرمعظم انقلاب به موقع و به لحظه عمل کردند و به دشمن فرصت ایستادگی دراین سرزمین را نداده و در برابر استکبار جهانی مقاومت و ایستادگی نمودند و سربلندی را برای ملت مسلمان ما به ارمغان آوردند.

وی با بیان اینکه ایثار و فداکاری گذشتگان باعث حفظ استقلال در انقلاب اسلامی شد، تصریح کرد: با برگزاری یادواره ها، چاپ کتاب خاطرات، ساخت فیلم و... باید این پیام رابه نسل آینده منتقل کرد تا نسل آینده بداند گذشتگان برای کشور چه کردند و آنچه را که به عنوان استقلال، انسانیت و شرف اکنون در دنیا داریم را مدیون آنها هستیم.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان  تقویت انقلاب را نیازمند تقویت جبهه فرهنگی خواند و خاطرنشان کرد: باور واعتقادات دینی باید در جامعه تقویت شود، همچنین بصیرت افزایی که باید جوانان ما این هوشیاری و بیداری را پیدا کنند که دنیای پیرامون را بشناسند و حضور در صحنه که این اتفاق باید همیشه رخ دهد و صحنه را حفظ کنند تا در اختیار دشمن قرار نگیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها