خبرهای داغ:
امام جمعه فولادشهر:

انتخاب ترامپ سیاست های استکباری آمریکا را تغییر نخواهد داد/ملت غیور ایران اجازه افتتاح لانه جاسوسی غرب درکشورمان را نخواهندداد

حجت الاسلام مسعود سرافراز می گوید: برخی از آقایان می گویند که اروپا براى تسهیل مراودات اقتصادى مى‏ خواهددفتر اتحادیه را تاسیس کند که در اینجا باید از چنین افرادی پرسید، مگر مراودات اقتصادی بین کشورها و شرکت‏ ها انجام نمى‏ شود که اینک اتحادیه اروپا کاسه داغ تر از آش شده است؟!
کد خبر: ۸۷۷۶۳۲۳
|
۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج لنجان : امام جمعه فولادشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته فولادشهر با اشاره به آغاز هفته کتابخوانی گفت: باید خرید کتاب خوب و مفید، یکی از مخارج اصلی خانواده ها محسوب شود.

حجت الاسلام والمسلمین مسعود سرافراز با بیان اینکه کتاب غذای روح است تاکید کرد: چنان‏ چه مطالب کتابی که ما می خوانیم در برگیرنده آموزه های قوی اسلامی، علمی و فرهنگی باشد به طور یقین روح را تقویت می ‏کند و به شکوفایی فرد در عرصه های مختلف می انجامد.

خطیب نماز جمعه فولادشهر با انتقاد نسبت به برخی تبلیغات غیر مفید در سطح جامعه متذکر شد: ما امروز می‏ بینیم برای کالاها و محصولات کم ‏اهمیت که تأثیری هم در زندگی انسان ها ندارند و گاهی بودنشان مفید که نیست هیچ ضرر هم دارد، به نحوی توسط صاحبانشان تبلیغ می شود که جای بسی تامل دارد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی فولادشهر در ادامه با اشاره به مشخص شدن نتایج انتخابات در ایالت متحده آمریکا و انتخاب ترامپ به عنوان رئیس جمهور این کشور تصریح کرد: شخص منتخب باید تابعى از راهبردهاى کلان آمریکا باشد، برای مثال هیچ رئیس جمهورى در آمریکا نمى‏ تواند مخالف رژیم صهیونیستى باشد.

امام جمعه فولادشهر با بیان اینکه انتخاب ترامپ سیاست های استکباری آمریکا را تغییر نخواهد داد خاطرنشان کرد: انتخاب هر کدام از این افراد موجب تغییر رویکرد آمریکا نسبت به مسائل و دشمنى‏ شان با جمهوری اسلامی ایران نمى‏ شود و آمریکا روز به ‏روز در ورطه نابودى در منطقه گام برمى‏ دارد و به طور یقین با انتخاب ترامپ وضع آمریکا در منطقه و جهان بهتر نخواهد شد.

حجت الاسلام سرافراز در خصوص زمزمه های تاسیس دفتر اتحادیه اروپا در ایران تاکید کرد: دفتر اتحادیه اروپا، نه مرکزى براى گسترش روابط اقتصادى و دیپلماتیک بلکه در حقیقت لانه جاسوسى شماره ۲ غرب در کشورمان است.

خطیب نماز جمعه فولادشهر خاطرنشان کرد: برخی از آقایان می گویند که اروپا براى تسهیل مراودات اقتصادى مى‏ خواهد چنین دفتری را تاسیس کند که در اینجا باید از چنین افرادی پرسید، مگر مراودات اقتصادی بین کشورها و شرکت‏ ها انجام نمى‏ شود که اینک اتحادیه اروپا کاسه داغ تر از آش شده است؟!

رئیس شورای فرهنگ عمومی فولادشهر با بیان اینکه ملت غیور ایران اجازه افتتاح لانه جاسوسی غرب درکشورمان را نخواهندداد تصریح کرد: اگر سفارت خانه ‏هاى کشورهاى عضو اتحادیه به ‏طور مستقل در تهران دفتر و دستک دارند پس دفتر و دستک جدیدى تحت عنوان اتحادیه اروپا در تهران معنایی ندارد و به طور یقین هدف از تاسیس چنین دفتری مداخله در امور ایران و احیاء کاپیتولاسیون دیگری در کشور است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار