خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا گلستان خبر داد؛

برگزاری جشنواره فیلم کوتاه با موضوع اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان/علی لاریجانی سخنران اجلاسیه/تصاویر

فرمانده سپاه نینوا گلستان از برگزاری جشنواره فیلم کوتاه با موضوع اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان در 13 و 14 آذرماه خبر داد.
کد خبر: ۸۷۷۶۶۳۵
|
۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، سردار رحمت الله صادقی پیش از ظهر امروز در ششمین جلسه شورای اداری استان گلستان، اظهار کرد: اجلاسیه 4 هزار شهید استان یک اقدام بزرگ فرهنگی است.

وی اجلاسیه را فرصت مغتنمی برای تمام کسانی دانست که دل در گرو اسلام داده اند تا کار انقلابی انجام دهند، و بابیان اینکه شهدا نیازی به این کارهای ما ندارند، افزود: ما در راه ماندگان هستیم که به این کار نیازمندیم و به فرموده رهبر معظم انقلاب گرامیداشت یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، ما در این راستا تکلیف خودمان را انجام میدهیم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان بیان کرد: از یک سال و نیم گذشته تاکنون، برنامه های زیادی در استان اجرا شده و تصمیم سازی های خوبی اتفاق افتاده است که تا الان هفت جلسه شورای سیاست‌گذاری با مسؤولیت استاندار گلستان و با حضور هشت مدیرکل برگزار شد که تصمیمات بسیار خوب و شایستهای اتخاذ و برنامههای اجلاسیه در حال پیگیری است.

سردار صادقی با بیان اینکه این حماسه بزرگ نیاز به همکاری همه دستگاه ها دارد، افزود: خوشبختانه از زمان آغاز برنامه و فرآیند شروع کار، هیچ مشکلی به عنوان عدم همکاری دستگاه ها نداشتیم که قابل تقدیر است.

وی بیان کرد: از 25 آبان ماه تا روز برگزاری اجلاسیه 14 برنامه محوری در استان برگزار خواهد شد که پیش بینی های لازم در این زمینه انجام شده است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان به برخی از این برنامه ها اشاره کرد و گفت: برگزاری یادواره 4 هزار شهید استان با حضور گلستانی ها مقیم تهران، یادواره شهدای دانشجو، یادواره شهدای طلاب و روحانی، آیین نصب پرچم جمهوری اسلامی بر منازل 4 هزار شهید استان، یادواره شهدای کارمند، تجمع بزرگ رزمندگان، تجمع بزرگ تحت عنوان اسوه های صبر و ... برخی از برنامه هاست.

سردار صادقی عنوان کرد: جشنواره فیلم کوتاه با موضوع اجلاسیه 4 هزار شهید استان نیز در 13 و 14 آذرماه در استان برگزار می شود که تاکنون 320 اثر به دبیرخانه فرستاده شده است که اقدام شایستهای برای استان در حوزه فیلم و سینما است.

وی گفت: اجلاسیه 4 هزار شهید استان در 25 آذرماه و با حضور علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی در استان گلستان برگزار می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها