مدیر کمیته امداد شهرستان زرندیه خبر داد

توزیع 1800 کیلوگرم گوشت در بین مددجویان تحت حمایت زرندیه

مدیر کمیته امداد شهرستان زرندیه از توزیع یک‌هزار و 800 کیلوگرم گوشت اهدایی توسط خیران شهرستان زرندیه بین نیازمندان تحت حمایت خبر داد.
کد خبر: ۸۷۷۷۱۹۵
|
۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ غلامرضا حافظ کمال انفاق و کمک به همنوعان را یک وظیفه همگانی دانست و گفت: وظیفه همه ی اقشار جامعه است تا در این امر خداپسندانه شرکت و کمیته امدادرا در انجام امور خیر و مسئولیت متعالی یاری کنند .

وی افزود: انفاق از داشته ها برای پر کردن شکاف های طبقاتی در جامعه است و انفاق و کمک به نیازمندان بهترین راهکار برای کاهش شکاف طبقاتی در جامعه و رسیدن به عاقبت به خیری است.

مدیر کمیته امداد زرندیه از توزیع یک هزارو 800 کیلوگرم گوشت اهدایی توسط خیران شهرستان زرندیه بین نیازمندان تحت حمایت در سال جاری تاکنون خبر داد و تصریح کرد: برای تهیه این مقدار گوشت اهدایی 550 میلیون ریال هزینه شده است.

حافظ کمال در پایان ضمن تشکر از خیران و نیکوکاران شهرستان گفت: کمیته امداد امانتدار خیران و پل ارتباطی بین نیکوکاران و نیازمندان است و با هم افزایی، مشارکت و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در شهرستان می‌توانیم گام‌های بیشتری را برای کمک به نیازمندان برداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات