خبرهای داغ:
سردار شاهرخی:

نیروی خود فروخته، به مراتب ضرر رسان‌تر از دشمن خارجی است

سردار شاهرخی در مراسم عزاداری حسینیه آیت الله شالی قزوین بیان کرد: از دشمن خارجی ترسی نداریم، افراد خود فروخته داخلی به مراتب زیان بار تر از دشمن خارجب هستند.
کد خبر: ۸۷۷۷۶۳۴
|
۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مراسم عزاداری به مناسبت اربعین حسینی در حسنیه آیت الله شالی با سخنرانی سردار شاهرخی برگزار شد.

سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف استان قزوین گفت: با توجه به عزاداری و سوگواری  اباعبدالله یک سوال اساسی باید در ذهن ما را در گیر کند.چه بلایی بر سر جامعه اسلامی آمده است که هنوز ۵۰سال از رحلت پیامبر نگذشته بود.کسانی علیه امام حسین شمشیر کشیدند که نه یهودی و نه مسیحی بودند بلکه همه مسلمان بودند و برای جلب رضای خداوند و بهشت قیام کردند و فریاد زدند ای لشکریان خدا شاهاد باشید که اولین تیر را من رها کردم.

وی ادامه داد: نقل است در کوفه و بصره بیش از ۸۰۰هزار شیعه وجود داشت و مدعی شیعه امیر المومنین بودند که در مر کز خلافت امیر المومنین قرار داشتند.

شاهرخی تشریح کرد: همین لشکریان بسیاری از آنها در شام در کنار امیر مومنان شمشیر زدند، چه بلایی بر سر جامعه آمده است؟ آیا این اتفاق ممکن است برای جامعه ما بیفتد؟ آنان که جنگ کردند پایه و اساس ظلم گذاشته شد و مقام فرو ریخت.

فرمانده سپاه صاحب الامر قزوین اذعان کرد: در دوره حیات رسول الله (ص) ۸۰ جنگ صورت گرفت که در همه آنها برای تثبیت حکومت اسلامی شهید داده شد، انقلاب ما هم تداوم این انقلاب است.

وی یادآور شد: از دست مصیبت های کربلا خون به چشم امام زمان است، زمانی حضرت زینب با اقتدار در کوفه می گشت  و حالا همه بی دست و پا زینب تنها پناه و یاور طفلان شده است، نقل است جایی که امام حسین از اسب بر زمین افتاد تا محل شهادتش خود را به زمین می کشید  و می فرمودند: تا من زنده ام به حرم نزدیک نشوید.

شاهرخی عنوان کرد:  این انقلاب نعمت الهی است که خداوند به این انقلاب ارزانی داشته است و برای شکرگزاری این ملت ۲۲۰هزار شهید و ۸۰۰هزار جانباز نداده است که برخی ها به مطامع دنیویشان برسند.

وی با بیان اینکه همه اتفاقات کربلا از عدم ولایت پذیری مردم سرچشمه می گرفت، اظهار کرد: چرا حسین به آن وضعیت دچار شد؟ چون ملت ولایت پذیری را کنار گذاشته بودند، این انحراف از همان لحظه اول رحلت رسول الله پدید آمد و اولین انحراف که پدید آمد صراط مستقیم محو خواهد شد.

این مسئول با اشاره به بیانات رهبر نعظم انقلاب گفت: رهبر انقلاب تاکید دارند مراقب باشید که دشمنی آمریکا در شما کم رنگ نشود، این دشمن قدار اعتلا و سعادت ملت ایران را نمی خواهد..این ملت پرچمدار یک رسالت الهی است و دشمن مرگ خودش را در پیروزی انقلاب اسلامی می داند.

وی ادامه داد: دشمن تمام جنود خودش را بسیج کرده است تا ما را ساقط کند... رییس جمهور آمریکا نامه می زند به رهبر انقلاب با مهر و امضا که بیایید کدورت ها را کنار بگذاریم و با افقی خوب به آینده پیش برویم اما همین که فتنه ۸۸ موقعیت را مناسب دیدند که تزلزلی در انقلاب به وجود آمده است به نامه خود پشت پا زدند و باطن پلید خود را  برملا ساختند.

شاهرخی متذکر شد: رهبری فرمودند:من نگران نفوذ امنیتی نیستم زیرا نیروهایی داریم که آنها را در نطفه خفه کنند ..در کربلای ۴ دو ساعت پس از حمله فرمان عقب نشینی داده می شود این به معنای شکست ایران بود، بیش از ۲۰هزار تلفات روی دست ایران گذاشتند..شادی دراردوگاه عراق و جبهه مقابل به هوا برخواست..در پایگاه نیروی دریایی آمریکا در بحرین صدای هلهله و شادی بود و با اسنادی که در عملیات کربلای ۵ به دست آمد معلوم شد یک عنصر خائن و نفوذی تمام اطلاعات را در اختیار دشمن قرار  داده است.

فرمانده سپاه صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه با اشاره با بیانات امام راحل تشریح کرد: امام راحل فرمودند چه من زنده باشم چه نباشم نگذارید این انقلاب به دست نا اهلان و نا محرمان بیفتد.. کسانیکه نمایندگی و مسئولیت می گیرند و قسم می خورند که پاسدار انقلاب و دستاوردهای آن باشند و نیازی نیست دشمن تانک و سپاه و لشکر بیاورد بلکه تمام اینها را شخص نفوذی انجام می دهد.

شاهرخی خاطرنشان کرد: وقتی درس حسین فهمیده را از کتب درسی بر می دارند می گویند ما قول می دهم که در سال آینده آن را واردکنم، مگر مرض داشتید که بردارید که حالا وعده بدهید؟

امام فرمدند خدا نیاورد روزی که روحیه کاخ نشینی در بین مسئولین ما پیدا شود آن روز روز مرگ ما و انقلاب ماست..رهبری می گوید با نجومی بگیران برخورد کنید...یک باره می شوند سرمایه ملت!

وی با ابراز تاسف تصریک کرد: برادران همین سرمایه های نظام بودند که سر امام حسین را بر نیزه کردند...در این شهر قروین دختر بچه ای کلیه هایش را از دست داد و چند روز پیش هم دار فانی را وداع گفت، آن وقت ۸۰۰میلیارد تومان با سود یک و نیم درصد به یک نفر می دهند پس نمی دهد می‌گوید: نگویید اختلاس بگویید وام معوقه..شهید چمران می گفت:اگر جوانهای ما را از ارزش خالی کنند مانند کرمی می‌شوند که در منجلاب و لجن زندگی می کند و مهم نیست که کجا زندگی می کند.

وی یادآور شد: رهبری می گویند من نگران جوان‌هایی هستم که دست خالی به خانه می روند...آن وقت گزارشی را گمرگ می دهد که ما پس از تحریم چند ده تن لاستیک فرغون وارد کردیم...مگر مشکل مردم لاستیک فرغون بود...چرا با احساسات و شعورمردم بازی می شود؟ ما ۷۰۰۰رسانه داریم ولی اندازه انگشتان دست منتقد نداریم... باید بگذارید مردم و منتقدین حرفشان را بزنند.

شاهرخی افزود: یک خانواده در کهکیلویه ۷ پسر داشت که سفره می انداختند شلوغ بود حالا سفره که می اندازند فقط پسر و پدر پیری مانده اند...این ملت چه خون هایی دادند تا انقلاب قوام و دوام داشته باشد..

این مقام مسئول در پایان بیان کرد: عده ای می گویند چرا در سوریه و عراق وارد می شوید؟

این یعنی سه میلیون نفری که در عراق و سوریه کشته شدند باید در ایران کشته می شدند و به جای حلب باید در کرمانشاه و همدان این اتفاق بیفتد...می خواهند همان هتک حرمتی که به دختران ما در هویزه شد بار دیگر تکرار شود... زنان عراق و سوریه را بردند و مانند کنیز به فروش رساندند می خواهند در ایران هم اتفاق بیفتد.

1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار