خبرهای داغ:
با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی؛

یادواره شهید زین‌الدین و 6 هزار شهید استان قم برگزار می‌شود

معاون اجرایی سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) از برگزاری یادواره شهید زین‌الدین و 6 هزار شهید استان قم در روز 27 آبان با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی تولیت آستان قدس رضوی خبر داد.
کد خبر: ۸۷۷۸۳۹۹
|
۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، احمد بیطرفان ظهر امروز در نشست مطبوعاتی با اشاره به برگزاری یادواره‌های مختلف در استان قم به منظور گرامیداشت شهدا اظهار کرد: در استان قم در طول سال نزدیک به 500 یادواره برگزار می‌شود که شامل یادواره‌هایی در بخش‌ها، شهرها و محلات است.

وی از برگزاری بیست و سومین یادواره شهید مهدی زین‌الدین، سرداران و 6 هزار شهید استان در روز 27 آبان امسال خبر داد و افزود: این یادواره پس از نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی در مجتمع امام خمینی در جوار امامزاده علی بن جعفر(ع) برگزار می‌شود.   

معاون اجرایی سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) خاطرنشان کرد: دیدارهایی برای مقدمات برگزاری این یادواره با مراجع تقلید و مادر شهید زین الدین در طول هفته برگزار شده است.

وی با بیان اینکه یادواره و تکریم شهدا کار و عملیات بزرگ فرهنگی است، گفت: مقدماتی پیش از برگزاری یادواره انجام می‌شود و فضاسازی‌هایی در شهر و استان صورت می‌گیرد.

بیطرفان خاطرنشان کرد: استان قم بیش از 250 شهید مدافع حرم دارد و میزبان شهدا از چند استان کشور است، این ظرفیت وجود دارد که از این شهدا به طور ویژه یاد کنیم و در برنامه‌ها به این موضوع بیشتر پرداخته شود.
ارسال نظرات