خبرهای داغ:
فرمانده سپاه دالاهو:

بسیجیان مردان بی ادعا در عرصه جامعه امروزی هستند

سرهنگ کرمی گفت: هفته بسیج هفته ای است که ما باید قسمتی از فعالیت های عظیم بسیجیان را به نمایش بگذاریم،بسیجی که از ابتدای تشکیل در همه ی عرصه های انقلاب اسلامی از جمله بحث دفاع و برقراری امنیت تا بحث محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی بدون هیچ چشم داشتی فعالیت داشته است.
کد خبر: ۸۷۷۸۹۶۴
|
۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸

فرمانده سپاه ناحیه دالاهو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از دالاهو گفت: هفته بسیج هفته ای است که ما باید قسمتی از فعالیت های عظیم بسیجیان را به نمایش بگذاریم، بسیجی که از ابتدای تشکیل در همه ی عرصه های انقلاب اسلامی از جمله بحث دفاع و برقراری امنیت تا بحث محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی بدون هیچ چشم داشتی فعالیت داشته است.

 

 

وی ادامه داد: بسیجیان واقعا مردان بی ادعا در عرصه جامعه امروزی ما هستند. همانطور که همه شاهد بودیم بسیج در طول یکسال فعالیت های شاخص و چشمگیری را در بحث اقتصاد مقاومتی که مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی است، انجام داده که بازتاب این فعالیت بسیج در کل کشور قابل مشاهده بوده و این موضوع خاری است در چشم دشمنان ایران و بحمدالله عملکرد بسیج در کشور عملکرد مثبتی است.

 

 

کرمی در خصوص فعالیت های سپاه ناحیه دالاهو در هفته بسیج اظهار داشت: طبیعتا ناحیه های مقاومت ستاد بسیج مستضعفین هستند که در هفته بسیج بیشترین فعالیت اجرایی را به کمک بسیجیان بر عهده می گیرند.

وی در ادامه افزود: از ابتدای هفته بسیج برنامه های این هفته توسط کمیته های مربوطه و حوزه های مقاومت تا سطح پایگاه های مقاومت اجرا می شود که حدود 100 برنامه جهت اجرا در این هفته مبارک برنامه ریزی شده است.

 

سرهنگ کرمی در پایان گفت: یکی از شاخص ترین برنامه ها در این هفته نمایش شکوه و اقتدار بسیجیان ناحیه، اجتماع عظیم در  روز پنجم آذرماه  می باشد که  با حضور مسئولین و بسیجیان شهرستان دالاهو در سالروز تشکیل بسیج برگزار میگردد.

ارسال نظرات