خبرهای داغ:
رئیس شورای اسلامی شهر قم:

بیش از 20 جایگاه کوچک سوخت‌رسان در قم احداث می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: در آخرین جلسه شورای اسلامی شهر احداث 20 پمپ بنزین کوچک در سطح شهر تصویب شد که براین اساس قرار است سرمایه‌گذار 10 مورد از آن‌ها را تا دهه فجر به بهره‌برداری رسانده و در اختیار مردم قرار دهد.
کد خبر: ۸۷۷۹۲۹۰
|
۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، ولی‌الله بیاتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در قم، با اشاره عزم شورای اسلامی شهر قم برای تقویت بسترهای سرمایه گذاری در این شهر اظهار کرد: شورای شهر در حد توان و با توجه به الزامات و ضوابطی که وجود دارد راهکارهای مختلفی را برای تشویق سرمایه گذاران به حضور در قم به کار گرفته است.

وی با بیان اینکه در یکسال اخیر فعالیت‌های خوبی در حوزه سرمایه‌گذاری در شهر قم آغاز شده است، افزود: در این بخش شورا به طور کامل حامی شهرداری بوده و به دنبال تقویت زیرساخت‌های شهر با مشارکت بخش خصوصی است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم یادآور شد: با توجه به اینکه شهرداری‌ها عموماً با کمبود منابع مالی برای توسعه زیرساخت‌های شهری مواجه هستند تنها راه حل این مشکل استفاده از ظرفیت بخش خصوصی است.

وی با اشاره به جدیدترین مصوبه‌های شورای اسلامی شهر قم در خصوص جذب سرمایه گذار به این شهر تصریح کرد: در آخرین جلسه شورای اسلامی شهر احداث 20 پمپ بنزین کوچک در سطح شهر تصویب شد که براین اساس قرار است سرمایه گذار 10 مورد از آن‌ها را تا دهه فجر به بهره برداری رسانده و در اختیار مردم قرار دهد.

بیاتی با تاکید بر ضرورت توزیع خدمات شهری در تمام مناطق به طور یکسان افزود: شهرداری با اخذ این مصوبه پیگیر مراحل قانونی و اجرایی پروژه خواهد بود و تاکید بر این است که این خدمت در سطح شهر توزیع شود.

رئیس شورای اسلام شهر قم با تاکید بر اینکه براساس قرارداد این پروژه زمین از شهرداری و احداث از سرمایه گذار خواهد بود گفت: سرمایه گذار 11 سال بهره برداری از جایگاه‌ها را بر عهده داشته و سپس آن را تحویل شهرداری می‌دهد.

وی با بیان اینکه این پروژه صرفه جویی در سوخت، حفاظت محیط زیست و تأمین رفاه مردم را به دنبال خواهد داشت افزود: شورای شهر به تازگی مصوبه‌ای هم در خصوص سرمایه گذاری برای احداث هتل پنج ستاره در بلوار پیامبر اعظم داشته است.

وی گفت: این هتل پنج ستاره با مشارکت بیش از 150 میلیارد تومانی سرمایه گذار ساخته می‌شود و عوارض آن رایگان بوده و هزینه زمین نیز بعد از تکمیل پروژه به صورت اقساطی دریافت می‌شود.
ارسال نظرات