خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع):

شهدا بر لزوم حرکت در مسیر ولایت فقیه تاکید داشتند

فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) گفت: شهدا بر لزوم حرکت در مسیر ولایت فقیه همواره تاکید داشتند و در همین راستا شهید زین‌الدین همواره بر پیشتیبانی از ولایت فقیه تاکید می‌کرد.
کد خبر: ۸۷۷۹۲۹۳
|
۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، غلامرضا احمدی پنجشنبه‌شب در یادواره سردار سرلشکر پاسدار شهید مهدی زین‌الدین، سرداران و 6 هزار شهید استان قم که با حضور تولیت آستان قدس رضوی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین و مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور در مجتمع امام خمینی(ره) گلزار شهدا برگزار شد، با تاکید بر اینکه اگر بر پیشانی مدافعان حرم بوسه نزنیم باید بر پوتین متجاوزان بوسه بزنیم اظهار کرد: شهدای مدافع حرم عزت و سرافرازی را برای ملت ما به همراه آوردند و باید همواره قدردان خانواده‌های این شهدا باشیم.

وی عزت و افتخار امروز ملت ایران را نتیجه ایثار و فداکاری شهدا دانست و تصریح کرد: ملت ما همواره باید قدردان شهدایی باشند که با رشادت و فداکاری جاوادنه شدند.

فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) با اشاره به نقش شهید زین‌الدین و شهدای استان قم در دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: شهدا بر لزوم حرکت در مسیر ولایت فقیه همواره تاکید داشتند و در همین راستا شهید زین‌الدین فرمود که باید همواره پیشتیبان ولایت فقیه بود.

وی با اشاره به سخنانی از مقام معظم رهبری در خصوص مبانی و ارزش‌های اسلامی اظهار کرد: یکی از مواردی که همواره رهبری بر آن تاکید دارند اهتمام به نماز جمعه است چراکه دشمن ایمان، بصیرت و تقوای ملت ایران را نشانه گرفته و برای دفاع در برابر این حملات باید به قرارگاه نماز جمعه توجه جدی داشت.

احمدی رسالت جوانان در قبال حفظ ارزش‌های اسلامی را یادآور شد و گفت: حفظ تاریخ با عزت ملت ایران یکی از وظایف جوانان است، روزی جنگی با خون‌ریزی شکل گرفت و زین‌الدین‌ها در آن فرمانده بودند و در جنگ امروز خسارتی وجود ندارد و جوانان باید هشیار باشند.

وی با تاکید بر اینکه همه باید گوش به فرمان رهبری باشند خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب مسوولیت ها را تنگه احدی در دست جوانان می‌دانند که باید از آن پاسداری شود و ملت ما باید به این مساله توجه جدی داشته باشند.
ارسال نظرات