خبرهای داغ:
سردارریحانی خبرداد؛

حضور گسترده بسیجیان کرمانشاه در گرد همایی بزرگ اربعین

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه از حضور گسترده بسیجیان کرمانشاه در گردهمایی بزرگ اربعین در هفته بسیج خبر داد.
کد خبر: ۸۷۷۹۴۴۷
|
۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۲
به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سرداربهمن ریحانی در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج در سالن جلسات دفتر فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم (ص)استان کرمانشاه برگزار شد، بابیان اینکه شعاراین هفته، بسیج، انقلابی وخدمتگزار است اظهار داشت: در روز نخست هفته بسیج، حضوربسیجیان به صورت گسترده در مراسم تجمع عظیم اربعین حسینی انجام می گیرد.
 
 
 
 
 ریحانی با بیان اینکه هفته بسیج سال جاری با مراسم راهپیمایی بزرگ اربعین مقارن شده است ادامه داد: در مسیر تردد زوار اربعین موکب های متعددی توسط بسیج در راستای خدمات رسانی به زوار اباعبد الله الحسین (ع) بر پا شده است.
 

 
 
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)کرمانشاه به افتتاح پروژه های محرومیت زدایی در هفته بسیج اشاره کردو گفت: دهکده اقتصاد مقاومتی درهفته بسیج افتتاح و مجامع بسیج در سطح استان برگزار می شود.

 
 
 
ریحانی در ادامه تصریح کرد: برگزاری نشست بومی محلی سبک زندگی اسلامی با حضور عموم خواهران در هفته بسیج برگزار میشود.
 
 
 
 
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص)در ادامه گفت: شرکت بسیجیان استان کرمانشاه در دیدار با مقام معظم رهبری در هفته بسیج انجام می شود.
 
 
 
 
این مسئول در ادامه گفت: همایش حلقه صالحین، عطر افشانی و غبار روبی مزار شهدا به همراه حضور سازمان یافته در میعادگاه های نماز عبادی، سیاسی جمعه توسط بسیجیان در هفته بسیج انجام می گیرد.
 
 
 


 
 
 
ارسال نظرات