خبرهای داغ:
جانشین ناحیه مقاومت امام حسن(ع) قم مطرح کرد:

حفظ روحیه انقلابی گری مهمترین وظیفه بسیج

جانشین ناحیه امام حسن مجتبی(ع) ضمن تبریک سی و هفتمین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین به دستور امام خمینی(ره) مهمترین وظیفه بسیج در حال حاضر را حفظ روحیه انقلابی گری دانستند.
کد خبر: ۸۷۷۹۵۷۵
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۷

امیرحسین جعفری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم گفت: پنجم آذر ماه سال 1358 رهبر حکیم و دوراندیش این انقلاب حضرت امام خمینی(ره) با توجه به خطراتی که برای این انقلاب و نظام نوپا پیش رو می دید دستور تشکیل نهادی را صادر کرد تا با شکل گیری و توسعه و پیشرفت این نهاد حفظ این نظام و انقلاب بیمه شود.

وی اظهار داشت: تجربه انقلاب هایی که درگذشته به وقوع پیوسته نشان می داد پس از وقوع انقلاب دشمنان خارجی با استفاده از افراد منفعت طلب و سودجوی داخلی مناصب و مشاغل کلیدی را به دست گرفته و پس از مدتی انقلاب صورت گرفته را از مسیر خود منحرف کرده اند، اما امام فرزانه ما با پیش بینی چنین شرایطی با دستور تشکیل بسیج مستضعفین این نهال نوپا را به دست کسانی سپرد که با روحیه انقلابی و با تلاش و پشتکار و بذل جان و مال خود نگذارند این انقلاب از مسیر خود منحرف شود.

 جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) با بیان اینکه مسلما انقلاب اسلامی ایران که بعد از 14 قرن دوباره پرچم توحید را برافراشته و قصد اقامه عدالت را دارد از گزند بدخواهان درامان نخواهد ماند گفت: سپاهیان زر و زور و تزویر کمر همت بسته تا این پرچم را به زیرکشند لذا نیاز به جان برکفان سلحشوری است تا گرداگرد علمدار این امانت را به صاحب اصلی اش حضرت حجت ارواحنا فداه تحویل دهند.

جعفری در پایان ابراز داشت: امروز به فرموده رهبر معظم انقلاب مهمترین وظیفه بسیجیان حفظ روحیه انقلابی است تا در طوفان فتنه ها با بصیرت درکنار علمدار بمانند و سرباز ولایت باشند.

ارسال نظرات