خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه:

رسانه ها در بصیرت مردم نقش دارند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص)استان کرمانشاه گفت: در شرایط کنونی اخبار محرمانه بین المللی با تلاش رسانه در اختیار مردم قرار می گیرد که این مهم در بصیرت روشنگری آحاد جامعه نقش دارد.
کد خبر: ۸۷۷۹۵۹۷
|
۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲
به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت الاسلام علی مراد یوسفی راد در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته بسیج در سالن جلسات دفتر فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: بسیج یادگار امام راحل(ره) است و اکنون مورد حمایت و عنایت ویژه مقام معظم رهبری در جامعه است.
 
 
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) با بیان اینکه بسیج در راستای تقویت اهداف مقدس جمهوری اسلامی تلاش می کند، ادامه داد: حمایت از بسیج حمایت از اسلام، حریم دین و فرهنگ در جامعه است.
 
 
 
این مسئول روشنگری رسانه های امروز رادر عرصه بسیج ثاثیر گذار عنوان کرد و افزود: با گسترش تکنولوژی اخبارمحرمانه و به روز در اختیار مردم قرار می گیرد.
 
 
 
 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) گفت: در شرایط کنونی اخبار محرمانه بین المللی با تلاش رسانه در اختیار مردم قرار می گیرد که این هم در بصیرت و روشنگری آحاد جامعه نقش دارد.
ارسال نظرات