خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درمیان خبر داد:

پایان محرومیت در دهستان های گزیک و قهستان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درمیان گفت: با اجرای طرح محرومیت زدایی در دهستان‌ های « گزیک و قهستان» این شهرستان، غبار محرومیت در این دو دهستان‌ کاملا از بین خواهد رفت.
کد خبر: ۸۷۸۰۲۵۴
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳

حسین خدادادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهارداشت: با اجرای طرح محرومیت زدایی در دهستان‌ های « گزیک و قهستان» این شهرستان، غبار محرومیت در این دو دهستان‌ کاملا از بین خواهد رفت.

طرح های محرومیت ‌زدایی در زمینه ‌های فرهنگی، عمرانی، سلامت و اشتغالزایی اجرا خواهد شد، مطالعه کارشناسی انجام شده است و منتظر اختصاص بودجه هستیم.


به گفته وی دهستان گزیک از محل بودجه مجموعه بسیج و دهستان گزیک از محل بودجه آستان قدس رضوی محرومیت زدایی می شوند و مجموعه بسیج متولی اجرای این طرح است.


وی بیان کرد: باید این بخش ها به گونه ای محرومیت زدایی شود که به عنوان دهستان ها نمونه و در تراز انقلاب اسلامی و الگوی پیشرفت و توسعه و عدالت اسلامی معرفی شوند.


خدادادی ارتقا امنیت و محرومیت زدایی را از اولویت های مهم سپاه شهرستان ذکرکرد و افزود: امسال 10میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی برای اجرای کارگاه های اقتصاد مقاومتی و ایجاد صنایع تبدیلی کوچک محصول کشاورزی به این شهرستان مرزی اختصاص یافته است.


به گفته وی تسهیلات اقتصاد مقاومتی به عرصه های تولید طیور و آبزیان، احیای باغ ها، پرورش دام سنگین، تولید محصول گلخانه ای و پرورش شتر مرغ پرداخت می شود.


وی یکی از مشکلات روستاهای شهرستان را خشکسالی های اخیر و کمبود منابع آب دانست و یادآور شد: این مشکلات روند مهاجرت روستائیان را افزایش داده است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها