خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار با خواهران بسیجی:

نفوذ فرهنگ غرب در خانواده ها/ تفکر بسیجی ابزار دفاعی در جبهه فرهنگی

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه وجود مهد کودک ها، خانه بزرگسالان، رستوران ها و غذای آماده را برگرفته از فرهنگ غرب دانست و گفت: فرهنگ خانه داری، ایثار، گذشت، فداکاری و مهر مادری نباید در خانواده از بین برود.
کد خبر: ۸۷۸۰۴۶۱
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجه الاسلام سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار با سرگروه های حلقه های صالحین خواهر حوزه مقاومت حضرت رقیه(س) شهرستان بیرجند گفت: بسیج یک تفکر است و تفکر بسیجی یعنی همکاری جمعی برای دفاع از فرهنگ خودمان چراکه فرهنگ مهم ترین سرمایه است.

وی عنوان کرد: دشمنان در طول قرن ها تلاش زیادی برای از بین بردن فرهنگ اسلامی کرده است اما مسلمانان آنقدر پایبند بودند که حتی نان برای خوردن نداشتند اما حافظ فرهنگ اسلام بودند و در طول 100 سال شاید حدود نیم درصد از فرهنگشان آسیب می دید.

حجه الاسلام عبادی افزود: متاسفانه امروزه در هر 10سال 2 درصد از فرهنگ ما ربوده می شود.

وی با اشاره به اینکه انقلاب در سال 57 به عنوان سپر و حافظ در برابر تهاجمات دشمن قرار گرفت، اضافه کرد: اگر انقلاب نبود دین و ناموس بی معنی بود و با ورود تفکر بسیجی به مسائل نظامی شیوه جدیدی وارد حوزه نظامی شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: بسیج نوآوری نبود بلکه رهنمود رهبر دین است به یک مسئله دینی که وقتی این تفکر وارد حوزه نظامی شد دشمن را به خاک سیاه نشاند و به یمن این تفکر امروز کشورهای عراق و سوریه توانسته در برابر دشمن بایستد.

حجه الاسلام عبادی بیان کرد: دفاع در مسائل اجتماعی، فرهنگی و ارزشی مهم تر از دفاع نظامی است و تفکر بسیجی را می طلبد.

وی با بیان اینکه گذر زمان ایجاب می کند تا ابزار و امور مورد استفاده تغییر کند، گفت: گذر زمان نباید فرهنگ ما را تغییر دهد بلکه فقط ابزار باید فرق کند.

نماینده ولی فقیه در استان وجود مهد کودک ها، خانه بزرگسالان، رستوران ها و غذای آماده را برگرفته از فرهنگ غرب دانست و گفت: فرهنگ خانه داری، ایثار، گذشت، فداکاری و مهر مادری نباید در خانواده از بین برود.

حجه الاسلام عبادی در پایان خطاب به خواهران بسیجی گفت: در همه حال باید از فرهنگ تان دفاع کنید چراکه فرهنگ ما هویت ما است و اگر از دست برود هیچ نداریم و دیگر قابل بازگشت نیست.

نجمه زهدی مسئول خواهران بسیج رسانه خراسان جنوبی و مربی صالحین پایگاه مطهره صبح امروز در دیدار سرگروه های حلقه های صالحین خواهر حوزه مقاومت حضرت رقیه(س) با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ضمن تبریک و گرامیداشت هفته بسیج گفت: آسایش، آرامش و امنیت امروز ایران اسلامی را مدیون خون پاک بسیجیانی هستیم که با رشادت ها و ایثارگری های خود اجازه ندادند یک وجب از خاک میهن اسلامی مان به دست دشمنان اسلام بیفتد.

وی در ادامه به تشریح فعالیت های حوزه حضرت رقیه (س) شهرستان بیرجند پرداخت و اظهار داشت: حوزه حضرت رقیه دارای 13 پایگاه فعال است.

مسئول خواهران بسیج رسانه ادامه داد: این حوزه دارای 80 حلقه صالحین و 8 حلقه مربیان می باشد.

زهدی از فعالیت یک پایگاه در زمینه های اقتصاد مقاومتی گفت: 10 نفر از بانوان پایگاه انسیه به صورت خودجوش قدم در راه تولیدات خانگی همچون شیرینی، ترشی، نان و تولید محصولات عفاف و حجاب گذاشته اند و انشاالله در طول هفته بسیج این کارگاه افتتاح خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: حوزه حضرت رقیه(س) در زمینه های فرهنگی اقدام به جداسازی هیئت های عزاداری بانوان در ایام محرم و صفر و اجرای مراسمات عزاداری ویژه بانوان در تاسوعا و عاشورای حسینی کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها