خبرهای داغ:
سرپرست شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان گلستان؛

بسيج اقدامات مذبوحانه برخي كج فهمان را با اقدام بموقع خاموش مي‎كند

سرپرست شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان گلستان گفت: بسيج يك مكتب متعالي فرهنگي است كه توطئه هاي مذبوحانه برخي كج فهمان را با اقدام بموقع خاموش مي كند.
کد خبر: ۸۷۸۰۷۷۳
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، نجيب اله تاري در گفت‎گو با خبرنگاران ضمن تسليت ايام سوگواري اربعين حسيني (عليه السلام) و گراميداشت فرارسيدن هفته بسيج مستضعفان گفت : بنيانگذار جمهوري اسلامي حضرت امام خميني (ره) با ژرفانگري بسيج را نه براي 8 سال دفاع مقدس بلكه براي حضور مقتدرانه در حوزه هاي مختلف فرهنگي ، اقتصادي ، آباداني و سازندگي و ... بوجود آورد و با اين فرمان تاريخي انقلاب اسلامي را بيمه كرد و بسیج نقش تعيين كننده‎اي در حفظ و تعالي ارزش‎ها و دستاوردهای انقلاب اسلامي داشته و همچنان با صلابت تمام ادامه دهنده این طریق مقدس است.  
وي با بيان اينكه بسيج كلمه‎اي مقدس ودر بين آحاد مردم جايگاه رفيعي دارد ، گفت: بسيج در جامعه مورد احترام ، اميد بخش و بعنوان يك نهاد داراي تفكر انقلابي و سياسي ، درك بالايي از تحولات و تحركات داخلی ، منطقه‎اي و بين المللي دارد و با پيروي از ولايت فقيه و حركت در خطوط ترسيم شده ارزش‎هاي انقلاب اسلامي ، با اقتدار و صلابت مثال زدني و استراتژي ضد استكباري خود ، آماده دفاع از كيان انقلاب اسلامي است.
 سرپرست شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان گلستان ادامه داد: بسیج  به عنوان يك مكتب متعالي فرهنگي است كه توطئه هاي مذبوحانه برخي كج فهمان را با اقدام بموقع خاموش مي كند.
تاری یادآور شد: امروز همه ما شاهد هستيم كه اين طرح و تفكر بسيجي فراتر از حد و مرز منطقه‎اي و در سطح جهاني بعنوان يك الگو مورد پذيرش نظريه پردازان و پيشتاز در همه عرصه‎ها است .
وی خاطر نشان كرد ؛ بسيج با تأسي از قيام الهي امام حسين (ع) ، فرهنگ عاشورايي را سرلوحه حركت  مستقيم خود قرار داده و با تبعيت از فرامين ولي فقيه و خط ولايت ، امور را به شايستگي مديريت ، محافظت و اجرا نموده و با صداقت ، ساده زيستي ، دلاوري و رشادت هاي خالصانه خود ، توانسته پس از گذشت سه دهه از شكوفايي خود ثمرات بسيار گرانسنگي را براي اين مرز و بوم بوجود آورد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها