خبرهای داغ:
به مناسبت هفته بسیج برگزار شد:

همایش نقش اصناف در اقتصاد مقاومتی

همایش نقش اصناف در اقتصاد مقاومتی به همت حوزه بسیج اصناف سپاه گرگان در اتاق اصناف این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۸۱۶۶۴
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان ؛ در همایش نقش اصناف در اقتصاد مقاومتی که به مناسبت هفته بسیج برگزار گردید فرمانده سپاه ناحیه گرگان با اشاره به راهپیمائی میلیونی اربعین حسینی اظهار کرد :اربعین مایش میدانی قدرت اسلام است.
وی درا دامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 5 آذر گرگان این حرکت مردمی را از افتخارات شهرستان گرگان بیان کرد و گفت : مردم گرگان در سال ۵۷ در هفتم واقعه مردم مشهد در گرگان تجمع کردند و ۱۴ شهید را تقدیم این انقلاب کرده اند که می توان گفت گرگان دومین شهر از لحاظ تعداد شهید در قیام های مردمی قبل از انقلاب است که برای این حماسه مردمی کار به خصوصی انجام نشده است.
مهاجر درا دامه با اشاره به گوشه ای از فعالیت های بسیج گرگان گفت :راه اندازی 2 گردان امام حسین(ع) و ۱گردان امام علی و یک گردان فاتحین  از برنامه هایی است که در جهت تامین بخشی از نیازهای بسیجیان و شهر گرگان انجام شده است .
فرمانده سپاه گرگان در ادامه با طرح این سوال که وظیفه رزمندگان و اصناف را در جنگ فرهنگی و اقتصادی چیست خاطر نشان کرد : خدا را محور کار خود قرار دادن از ویژگی هایی است که باید در برابر جنگ فرهنگی و اقتصادی در برابر دشمن آن را به کار بندیم تا پیروزی نهایی حاصل شود زیرا رمز موفقیت آدم های مخلصی که در جنگ پیروز شدند رها کردن تمام تعلقات دنیوی بود .
گفتنی است در ابتدای این مراسم حسین خلیلی رئیس مجمع اصناف شهرستان گرگان نیز با اشاره به نقش اصناف و بازاریان در انقلاب و دفاع مقدس ارزنده خواند و بیان کرد : اگر امروز بازاریان ما در آرامش به کسب و کار خود ادامه می دهند به خاطر وجود برادران بسیجی و سپاهی و نیروهای مسلح است که برای تامین امنیت مردم شب و روز نمی شناسند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها