خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه اسلام آبادغرب خبر داد؛

معرفی104 نفر به بانک جهت اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی

فرمانده ناحیه مقاومت اسلام آبادغرب ضمن بر شمردن خدمات ارائه شده توسط بسیج در سال جاری از معرفی104 نفر به بانک عامل جهت اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی با اعتباری بیش از 900 میلیون تومان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۸۱۷۲۶
|
۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۷

سرهنگ پاسدار بیژن خدادادیان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان اسلام آبادغرب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از اسلام آباد غرب، با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل  اظهار داشت: طرح های اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی این ناحیه در قالب پرورش بلدرچین، بوقلمون، کبک، مرغ بومی، پرورش قارچ، اصلاح باغات، پرورش ماهیان، گیاهان دارویی، زعفران، صنایع دستی می باشد که در سال جاری 104 نفر در قالب طرح های اقتصاد مقاومتی با اعتباری بیش از 900 میلیون تومان به بانک های عامل معرفی کرده ایم .

 

 

وی درخصوص رویکرد دیگر بسیج سازندگی در بعد محرومیت زدایی روستاهای اطراف شهرستان اسلام آبادغرب گفت: بسیج سازندگی سپاه ناحیه اسلام آبادغرب اردوهای جهادی یک روزه، سه روزه و هفت روزه درحوزه ها و پایگاه های بسیج شهری و روستایی سطح شهرستان با هدف محرومیت زدایی مناطح محروم برگزار نموده است.

 

 

سرهنگ خدادادیان تصریح کرد: برگزاری اردوهای طرح هجرت دانش آموزی با هدف پرکردن اوقات فراغت در سه ماهه تابستان و آموزش کارعملی نقاشی و رنگ آمیزی مدارس بمدت 10 روز و طرح هجرت 3 دامپزشکی در 172 روستای شهرستان با بسیجیان و کمک اداره دامپزشکی و جهادکشاورزی در روستا ها از دیگر خدمات بسیج در حوزه های سازندگی و محرومیت زدایی می باشد.

 

 

فرمانده سپاه شهرستان اسلام آبادغرب در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات سپاه در بعد فرهنگی شهرستان خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم جنگ شادی در تابستان با هدف پرکردن اوقات فراغت خانواده ها، برگزاری مراسمات ملی مذهبی آموزش کاربران فضای مجازی، دیدار با خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس از دیگر اقدامات فرهنگی سپاه ناحیه شهرستان اسلام آبادغرب می باشد.

 

خدادادیان در ادامه گفت:  اعزام بسیجیان به اردوهای راهیان نور، اعزام 80 نفر از خانوده ها و افرادی که تا کنون به مشهد مقدس مشرف نشده اند را از دیگر اقدامات بسیج عنوان کرد.

 

سرهنگ خدادادیان با بیان اینکه؛ اقدامات انجام شده توسط بسیج قابل شمارش نیست، تصریح کرد:  کلمه " بسیج" که نشأت گرفته از فرهنگ قرآنی و اسلامی است فی النفسه باعث خیر و برکت و ایجاد نشاط و تحرک در مردم است و اگر روحیه و فرهنگ بسیجی در مردم  ترویج شود تمام مشکلات فرهنگی، اقتصادی و ... خود به خود از بین خواهد رفت.

ارسال نظرات