خبرهای داغ:

افتتاح شبکه اطلاع رسانی بسیج در دالاهو

کانون بسیج رسانه و شبکه اطلاع رسانی بسیج(شباب) با حضور فرماندار شهرستان دالاهو، فرمانده سپاه ناحیه دالاهو و روسای ادارات شهرستان به مناسبت هفته بسیج در محل حوزه مقاومت بسیج حضرت نبی اکرم (ص) افتتاح شد.
کد خبر: ۸۷۸۱۸۰۱
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از دالاهو، کانون بسیج رسانه و شبکه اطلاع رسانی بسیج(شباب) با حضور فرماندار شهرستان دالاهو، فرمانده سپاه ناحیه دالاهو و روسای ادارات شهرستان در محل حوزه مقاومت بسیج حضرت نبی اکرم (ص) افتتاح شد.

 

 

هدف از ایجاد این کانون دسترسی بسیجیان به اینترنت ملی و استفاده از تکنولوژی روز به منظور هر بیشتر مهیا شدن بسیجیان در مقابل تهدیدات فضای مجازی عنوان شده است.

 

 

مراد علی تاتار فرماندار دالاهو با اشاره به کارکردهای بسیج اظهار کرد: بسیج در مباحث سازندگی، فرهنگی، اقتدار سیاسی و ایستادگی دارای کارکردهای فراوانی ومولفه‌‎هایی است که به عنوان یک بسیجی باید به آن توجه ویژه شود، با این رویکردها حضور بسیج پررنگ ‌تر شده و سبب پیروزی در جنگ نرم می‌شود.

 

 

فرمانده سپاه ناحیه دالاهو ضمن تشکر از عزیزی رئیس مخابرات دالاهو بخاطر همکاری در تجهیز زیرساخت و راه اندازی شبکه اطلاع رسانی بسیج گفت: شباب که چند سال پیش در سپاه و بسیج به عنوان شبکه ملی داخلی راه‌اندازی شده بود اینک در شهرستان دالاهو بمناسبت هفته بسیج برای استفاده همه بسیجیان به صورت رایگان، افتتاح می‌شود.

 

 

 

 

کرمی در ادامه با اشاره به نقش بسیج رسانه در مقابله با استکبار، گفت: بسیج رسانه، بستری برای سازماندهی ظرفیت‌های مردمی در مقابله با ترفندهای استکبار است که در ابعاد گوناگون تقویت و سازماندهی می‌شوند.

 

 

 

 وی تاکید کرد: بسیج رسانه نقش مهمی در تنویر افکار عمومی و بصیرت افزایی دارد و اعضای آن سربازان و پیش‌قراولان جنگ نرم هستند که باید در راستای اعتلای نظام اسلامی نقش خود را  به خوبی ایفا کنند.

 

 

 

 

وی در ادامه گفت: سپاه شهرستان  آماده همکاری با خبرنگاران بسیجی برای تحقق اهداف بسیج رسانه در این شهرستان است.


ارسال نظرات