خبرهای داغ:
دکتر علی سلیمان دوست :

بعضی ها با رها کردن خط امام (ره) به دنبال چسبیدن به دامان آمریکا هستند

نشست بصیرتی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در مسجد جامع روستای تقی آباد گرگان با سخنرانی دکتر علی سلیمان دوست برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۸۱۹۰۷
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶
به گزارش خبرنگار بسیج از گرگان ؛دکتر علی سلیمان دوست با اشاره به داستان قرآنی حضرت موسی اظهار داشت : اگر مانند بعضی ها که دامان امام خمینی را رها کردند و به دنبال دامان آمریکا هستند باشیم  مانند داستان قوم موسی (ع) گوساله پرست می شویم.
وی گفت :ما به امام خمینی قول دادیم تا جان در بدن داریم پای انقلاب ، نهضتش و شجره طیبه بسیج از هیچ چیزی فروگذار نباشیم و بابت این قولمان این همه شهید ، جانباز و  آزاده ،فدا کردیم  و اگر به تعهدات مون و بیعتی که  با  امام خمینی بستیم پشت بکینم  ، مثل مردم کوفه می شویم.
این استاد فرهیخته در ادامه افزود : بعضی ها با رفتن امام خمینی، یادشان رفته است که چرا و برای چه کسی انقلاب کردیم و غافل شدند از اینکه شاه ملعون چه مشکلی داشت که بیرونش کردیم.
دکتر علی سلیمان دوست با اشاره به شعب ابی طالب در تاریخ صدر اسلام گفت : اهل بیت پیامبر سه سال در شعب ابی طالب تحریم بودند و روزها را فقط با یک جرعه آب و خرما می گذراندند، آیا  آن روزگاران نگذشت؟! الان بیش از 5 ساله هست که تحریم هستیم و هر روز هم وعده می دهند که تحریم ها برداشته می شود اما هیچ تکانی نخورده است. آیا زندگی نگذشت؟!
وی افزود :رهبری نسبت به آینده بسیار خوشبینند و  ضمن اشاره به داستان حضرت موسی (ع) می فرمایند که وقتی حضرت موسی (ع) یارانش را آورده بود تا از دریای خروشان نیل عبور کنند ،حضرت موسی (ع) به پیروانش گفت که شما نگران نباشید "خدای من با من است"  و آنها پشت سر موسی راه افتادند و از آب عبور کردند ، حالا من به شما میگویم نگران نباشید "خدای من با من است ".
دکتر علی سلیمان دوست با اشاره به پیش بینی امام خامنه ای در مورد برجام،افزود :امام خامنه ای قبل از شروع مذاکرات خطاب به مسئولان فرمودند این راه آخر و عاقبت ندارد  و  آمریکایی ها اهل نیرنگ و دبه درآوردن هستند و همانطور که  می دانید مثلا قرار بود تا آخر سال  2016 میلادی قانون داماتو برای همیشه لغو شود ،اما لغو نکردن که هیچ ،همراه با آن قطعنامه 1929 که شدیدترین تحریم ها علیه ما بوده است را  دوباره احیا کرده اند و بدین ترتیب ما باید به مدت ده سال در این تحریم ها باشیم.
در پایان این نشست بصیرتی، با حضور بخشدار بخش بهاران ،از خانواده معظم شهدای روستای تقی آباد  تجلیل و قدردانی شد.
خبرنگار افتخاری بسیج : محمد جافر نوده
خبرنگار افتخاری بسیج : محمد جافر نوده
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها