خبرهای داغ:
جانشین سپاه نینوا گلستان؛

بانوان با حفظ اصول انقلابی و کارآفرینی خود کمک بزرگی به اقتصاد کشور می باشند

جانشین سپاه نینوا گلستان گفت: بانوان با حفظ اخلاق، اعتقادات انقلابی و کارآفرینی خود کمک بزرگی به اقتصاد کشور می باشند.
کد خبر: ۸۷۸۱۹۶۶
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، سرهنگ حسین کریمی اول پیش ازظهر امروز در نشست کارآفرینان استان گلستان(مجمع  قشر بسیج جامعه زنان) با محوریت "انقلابی گری و کارآفرینی" با بیان اینکه نبود معاش باعث نبود معاد می شود، اظهار کرد: ما وظیفه داریم به عنوان نیروهای انقلابی در همه سطوح با هر آنچه که در توان داریم برای پیشرفت امور کشور تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه دشمن مخالف حضور بسیج و انقلابی گری است، افزود: پس از گذشت 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی دشمن همچنان در تلاش است تا ریشه نظام اسلامی را از بین ببرد تا تمدن ما شکل نگیرد و اگوی جهانیان نشویم.

جانشین سپاه نینوا گلستان زن را منشأ تحول در تربیت فرزند و اداره خانواده دانست و تصریح کرد: دشمن می خواهد بانوان به عنوان یک کالای مصرفی و عامل شکست جامعه شوند و با این هدف جنگ فرهنگی را پایه ریزی کردند.

سرهنگ کریمی اول حفظ اخلاق و اعتقادات انقلابی بانوان را افتخاری برای نظام اسلامی خواند و گفت: بانوان ما با حفظ این اصول و کارآفرینی خود کمک بزرگی به اقتصاد کشور می باشند.

وی یکی از الزامات اقتصاد مقاومتی را فرهنگ کار و تلاش دانست و ابراز کرد: هر خانه باید بتواند معاش خود را تامین کند لذا این فرهنگی بسیجی باید گسترش پیدا کند.

جانشین سپاه نینوا گلستان چین را قدرت اقتصاد دنیا دانست که از نظر اقتصادی در حال دور زدن آمریکا بزرگترین اقتصاد جهان می باشد که بدون داشتن کارگاه و کارخانه های بزرگ در حال تولیدات بسیار در کشور خود است؛ لذا با تقسیم کار در بین مردم در کنار کارهای دیگر کار اقتصاد ملی و بزرگی را انجام می دهد.

سرهنگ کریمی اول در ادامه مطلب افزود: وظیفه ماست تا فرهنگ کار و تلاش در همه لایه های جامعه نهادینه شود و به نیروهای جوان جامعه منتقل گردد لذا تفکر بسیجی و انقلابی گری در عرصه های مختلف نقش خود را دارد عملیاتی می کند.

وی خودباوری، بست شکنی، به سمت و سوی خطر رفتن و اقدام به موقع را از اصول اصلی تفکر بسیجی و انقلابی گری خواند و گفت: امروز کشور نیاز به این دارد که کارآفرینی کنیم و با استفاده از سرمایه، فکر، عمل و تخصص کاری را که منجر به اشتغال می شود را انجام دهیم که فردا دیر است.

جانشین سپاه نینوا گلستان اذعان کرد: از سال 92 تا به الان بسیج سازندگی سپاه استان 68 میلیارد تسهیلات در اختیار کارآفرینان قرار داده است و این مبلغ از اعتبارات درون خود مجموعه سپاه و بسیج می باشد بدون کمک و یا دریافت یک ریال از دولت.

سرهنگ کریمی اول با بیان اینکه پنج هزار و 100 نفر در استان گلستان اشتغالزایی شده اند، بیان کرد:این تعداد نشان از روحیه انقلابی این عزیزان است لذا انقلاب می خواهد توانمندسازی شود و تک تک بسیجیان در این مهم نقش دارند.

وی در پایان سخنان خود با بیان اینکه نیروهای ضد انقلابی درتلاش اند تا ما را ناکارآمدجلوه دهند، خاطرنشان کرد: بسیج با همه توان در همه عرصه هایی که انقلاب اسلامی نیاز دارد در اقدام به موقع در صحنه حضور دارد و نقشه های پلید دشمنان اسلام را نقش برآب می کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها