خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان اردستان

بسیج میراث دار معنویت ،رشادت و شهادت است

فرماندار اردستان گفت: بسیجیان میراث دار معنویت ،رشادت ،شهادت و از خود گذشتگی هستند که باید همواره آن را حفظ کنند.
کد خبر: ۸۷۸۲۰۹۶
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردستان،علیرضا غیور عصرروز چهارشنبه در دیدار با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان و جمعی از پاسداران و بسیجیان در فرمانداری افزود: یکی از ثمرات انقلاب که نهال آن بدست حضرت امام (ره) کاشته و با دست رهبر معظم انقلاب به درختی تنومند وقدرتمند تبدیل شده نیروی بسیج است.
وی با اشاره به هفته بسیج گفت: بسیج امروز بعنوان یکی از ارکان مهم نظام اسلامی محسوب شده امیدواریم اندیشه والای آن پایدار بوده معنویتش در جای جای کشور گسترش یابد.
غیور با یادآوری رشادت های بسیجیان در 8 سال دفاع مقدس خاطر نشان کرد:خوشبختانه این قشر وظیفه خود را درحفظ و حراست از آرمان های انقلاب و نظام اسلامی به خوبی انجام داده در سایه ولایت موجب بالا رفتن اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی در جهان شده است.
فرماندار اردستان خطاب به بسیجیان گفت: نباید اجازه دهیم زرق و برق دنیا ما را به سمتی حرکت دهد که از وظیفه اصلی که خدمت به جامعه و توسعه فرهنگ اسلامی، معنویت ،جهاد و شهادت است غافل شویم .
وی افزود:همه بسیجیان باید با تمام توان در جبهه فرهنگی وارد شده توطئه دشمنان را که قصد ضربه زدن به نظام اسلامی را دارند خنثی کرده به عنوان یک الگو در جامعه اثر گذار باشند.
علیرضا غیور گفت:نباید اجازه دهیم یک گرایش و تفکر خاص در بسیج رشد کند بلکه باید نگاه به پرچم ولایت داشته درجهت هدف های ایشان گام برداریم.
فرماندار اردستان با ابراز رضایت از تعامل و همکاری بسیج با دستگاه های اداری خاطر نشان کرد: مدیریت شهرستان آماده همه گونه همکاری و تعامل با این نیرو خواهد بود .
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اردستان نیز در این جلسه گفت: بسیج هر کجا ورود پیدا کرده موجب خیر و برکت زیادی بوده است.
حجت الاسلام محمد حسین مسعودیان افزود: بسیجیان در مسیر تعالی اسلام و هدف های انقلاب و رهبری حرکت کرده انتظار حمایت معنوی از مسئولان داشته با دلگرمی و قوت قلب بیشترتلاش خواهند کرد.
هفته بسیج از 30آبان آغاز و تا 6آذر ماه جاری ادامه دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار