خبرهای داغ:
درسالروز تشکیل بسیج مستضعفین برگزار می شود؛

اجتماع بزرگ مدافعان حرم در گرگان

اجتماع بزرگ مدافعان حرم در گرگان با حضور بسیجیان سلحشور در روز جمعه مصادف با 5 آذر در مصلی وحدت این شهرستان برگزار می گردد.
کد خبر: ۸۷۸۲۴۹۵
|
۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان ؛ مسئول روابط عمومی سپاه گرگان در مصاحبه با خبرنگار بسیج اعلام کرد : مراسم بزرگ اجتماع مدافعان حرم با حضور بسیجیان شهرستان گرگان در روز جمعه مصادف با 5 آذر در مصلی وحدت برگزار می گردد.
زنگوئی افزود :سخران این مراسم سردار صادقی فرمانده سپاه نینوا خواهد بود و بسیجیان شهرستان گرگان در این روز نشان خواهند داد که با وجود سرما و برودتاز آمادگی لازم برخوردار و آماده دفاع از حریم اهل بیت خواهند بود.
وی همچنین خاطر نشان کرد : بسیاری از بسیجیان لحظه شماری می کنند تا بتوانند خود را به صف مجاهدان در دفاع از حریم اهل بیت برسانند اما با توجه به اینکه این امکان فعلا فراهم نیست بر حفظ و انسجام خود می افزایند.
مسئول روابط عمومی سپاه گرگان در پایان از همه بسیجیان شهرستان گرگان دعوت کرد تا ضمن شرکت در مراسم بزرگ اجتماع مدافعان حرم بار دیگر تجدید عهد و پیمان داشته باشند با امام (ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و ثابت کنند که ای رهبر آزاده آماده ایم آماده.
ارسال نظرات
پر بیننده ها