خبرهای داغ:
جانشین بسیج اساتید گلستان؛

دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان میزبان همایش بزرگ بصیرت«من انقلابی ام» می‎شود

جانشین بسیج اساتید گلستان از برگزاری دو برنامه محوری استانی خبر داد و گفت: همایش بصیرت «من انقلابی‎ام» در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان گرگان هشتم دی‎ماه جاری برگزار می‎شود.
کد خبر: ۸۷۸۲۵۲۲
|
۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، ابراهیم مهقانی در گفت‎وگو با خبرنگاران اظهار کرد: همایش بصیرت «من انقلابی‎ام» هشتم دی‎ماه جاری ساعت 10 صبح در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان گرگان برگزار می‎شود، همایش حماسه حضور به میزبانی دانشگاه دولتی گنبدکاووس هفتم دی ماه برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: در دانشگاه‎های کردکوی و آزادشهر نیز دو برنامه بصیرتی در هفتم و هشتم دی ماه با حضور یک سخنران کشوری برگزار می‎شود.

جانشین بسیج اساتید گلستان با اشاره به اینکه 9 دی سالروز بصیرت تدوین شده است، افزود: مردم در 9 دی حرکت جهادی، انقلابی و حماسه حضور را خلق کردند، وحدت امت با ولایت به نمایش گذاشته شد.

مهقانی؛ نقش اساتید بسیجی را مهم ارزیابی کرد و گفت: 2 هزار استاد بسیجی در دانشگاه‎های استان همراه و پشتیبان ولایت هستند.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر و حضور اعلمی نماینده رد صلاحیت شده مجلس ششم در دانشگاه علوم کشاورزی گرگان گفت: دو اتفاقی که در این دانشگاه توسط افراد حاشیه‎ساز و ضدانقلابی‎گری در قالب تریبون آزاد و حضور افراد ضدانقلاب آقای اعلمی رخ داد با واکنش بسیار خوب اساتید بسیجی مواجه شد.

جانشین بسیج اساتید گلستان با اشاره به بیانیه‎های مختلف بسیج اساتید گفت: به واسطه هتک حرمت به ارزش‎های نظام دینی و اسلامی شاهد تجمع اعتراض‎آمیز در محکومیت اهانت به ارزش‎های انقلاب اسلامی بودیم.

مهقانی با بیان اینکه هفته بصیرت از ابتدای دی ماه جاری آغاز و تا نهم دی ماه ادامه دارد، ابراز کرد: ششم دی ماه جاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان یک همایش بصیرتی برنامه‎ریزی شده است.

وی با اشاره به اینکه اساتید به عنوان فرماندهان جنگ نرم و دانشجویان به عنوان افسران جنگ نرم ایفای نقش می‎کنند، گفت: 10 استاد برجسته استان در دوره‎های تخصصی جنگ نرم که در سطح کشوری برگزار شد شرکت کردند که این اساتید در هفته بصییرت در سخنرانی بین اقشار مختلف به ویژه در پایگاه‎ها، حوزه‎های مقاومت و سیمای استانی به تبیین بصیرت می‎پردازند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها