خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج سپاه نهبندان:

برخی از خواص در موضع گیری در مقابل دشمن لنگ می زنند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج سپاه نهبندان گفت: برخی افراد و بیشتر در بین برخی نخبگان و خواص در شناخت دشمن تردیدی ندارند اما در قسمت رهبری که موضع گیری و تقابل در برابر دشمن است لنگ می زنند.
کد خبر: ۸۷۸۲۹۶۰
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، به مناسبت هفته بسیج نشست روشنگری با حضور تعداد زیادی از فرهنگیان خواهر و برادر شهرستان نهبندان در سالن اجتماعات آموزش و پرورش برگزار گردید.

حجت الاسلام مرادی نمایندگی ولی فقیه در سپاه نهبندان در این جلسه ضمن گرامیداشت هفته بسیج به مبحث دشمن شناسی و ضرورت شناخت دشمن و ترفندهای دشمنی دشمنان پرداخته و گفت: یکی از مشکلات اصلی برخی خواص و مسئولین ما این است که در مرحله اول شناخت درستی از دشمن امروز و یا مسیرهای دشمنی دشمنان ندارند.

وی موضع گیری در مقابل دشمن را مرحله دوم و بسیار قابل توجه عنوان کرد.

مرادی با اشاره به سخنان حضرت رسول اکرم(ص) که یکی از الزامات انسان عاقل یا عاقل ترین انسان ها را شناخت دشمن و موضع گیری و تقابل با دشمن بیان می فرمایند خاطر نشان کرد: برخی افراد و بیشتر در بین برخی نخبگان و خواص در شناخت دشمن تردیدی ندارند اما در قسمت رهبری که موضع گیری و تقابل در مقابل دشمن است لنگ می زنند.
 
  وی افزود: متاسفانه این عدم موضع گیری گاهی ضربات بسیار سختی به جبهه حق وارد کرده که از آن جمله بودند افرادی که در قضیه عاشورای 61 هجری این عدم موضع گیری به موقع آنان موجب شد جگرگوشه پیغمبر به مقتل برود لذا باید از این جریان عبرت گرفت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها