خبرهای داغ:
امام جمعه آبیک:

بسیج دشمن استکبار و مستکبر است

امام جمعه آبیک با اشاره به ترس دشمن از نیروی بسیج مردمی اظهار داشت: بسیج دشمن استکبار و مستکبر است.
کد خبر: ۸۷۸۳۰۴۲
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین؛ حجت‌الاسلام سید ابوتراب موسوی امام جمعه آبیک، در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهر آبیک که در مسجد ولیعصر(عج) برگزار شد با اشاره به دیدار بسیجیان با رهبری معظم انقلاب و بیانات ایشان اظهار داشت: من در طول این انقلاب یک دست قدرتی را همیشه پشت این حرکت عظیم مردمی دیدم؛ حرکت‌های‌ مردمی این‌جوری است.
وی افزود: رهبری معظم انقلاب فرمودند: قضیّه‌ی تسخیر لانه‌ی جاسوسی هم این‌جوری است، قضیّه‌ی حوادث بعدی هم که در این کشور اتّفاق افتاد این‌جوری است، قضیّه‌ی نهم دی در این اواخر این‌جوری است، قضیّه‌ی اعتکاف‌ها از همین قبیل است؛ اینها پدیده‌هایی است که هیچ تبلیغاتی هم برایش نمی‌شود، تلاشی هم انجام نمی‌گیرد
امام جمعه آبیک، مطرح کرد: بسیج بر خواسته از بطن جامعه است. دنیا را بسیج ما به هراس انداخته است. دنیای استکبار از ایمان قوی بسیجیان ما شبانه روز در هراس هستند.
این خطیب جمعه با اشاره به اینکه این بصیرت در بین بسیجیان ما روز به روز بیشتر می‌شود، تصریح کرد: تفاوت دیگر اینکه بصیرت و آگاهی و تجربه‌ای که جوانهای ما امروز دارند، آن روز وجود نداشت؛ یعنی ما پیش رفته‌ایم. امام سرنوشت انقلاب را سپرد به شما جوان‌ها؛ و هر مجموعه‌ی جوانی، هر نسلی، وقتی از جوانی پا می‌گذارد به میانسالی، در واقع این امانت را تحویل می‌دهد به نسل جوان بعد از خودش و این سلسله تمام‌نشدنی است.
خطیب نماز جمعه آبیک، متذکر شد: بسیج جناحی نیست. در هیچ حزبی حضور ندارد و لشکر مخلص خداست که در خدمت جامعه است و بسیج دشمن استکبار و ضد انقلاب است.
وی عنوان کرد: در همه جا نقطه‌های بسیجی است. بسیج مظهر مردم سالاری دینی و انقلابی و اسلامی بر اساس قرآن است. یک نکته‌ی دیگر این است که قطعاً حرکت بسیجی در کشور ما پیروز است. شرط اصلی‌ای که این پیروزی دارد این است که همه‌ی ما جوان‌ها و غیر جوانها- تقوا را و حُسن عمل را برای خودمان یک وظیفه بدانیم.
نقض موارد برجام از سوی آمریکا همچنان ادامه دارد
موسوی یادآور شد: درباره دولت آینده آمریکا فعلا قضاوتی نداریم. اما در قضیه برجام دولت فعلی بارها تخلفات متعددی مرتکب شده است و آخرین همین تمدید ده ساله تحریمات است که قطعاً برجام را نقض کرده و جمهوری اسلامی در مقابل آن واکنش به موقع نشان خواهد داد.
امام جمعه آبیک تنها راه سعادت انسانها را پیشه کردن تقوی الهی و عمل به فرامین الهی دانست و گفت: بسیجیان لشکر مخلص خداوند هستند.
موسوی به سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در پنج آذر ۱۳۵۸ بدستور امام راحل اشاره و یادآور شد: بسیج پدیده شگفت انگیز ایران اسلامی بود و هست که توانست با دل و جانش حدیث عشق را در بطن جامعه پدیدار کند.
وی بسیج را شجره طیبه و میراث ماندگار امام راحل دانست و گفت: بسیج مدرسه عشق و همان داروگر دوار عشق است. بسیجی نقطه عطف قیام است. دلش آرام و آرام بخش دل‌هاست. افتخار ملت و خار چشم دشمنان اسلام است.
خطیب نماز جمعه آبیک در پایان شهادت زائران حسینی در انفجار تروریستی عراق، حادثه برخورد دو قطار مسافری در نیشابور و کشته شدن هموطنان، رحلت عالم ربانی موسوی اردبیلی را خدمت ملت شریف ایران اسلامی تسلیت گفت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار