خبرهای داغ:
مسئول نهادنمايندگي ولي فقيه دردانشگاه علوم پزشكي استان گلستان؛

برگزاری یادواره‌های شهدا مصداق زنده نگه داشتن راه شهدا و امام است

مسئول نهادنمايندگي ولي فقيه دردانشگاه علوم پزشكي استان گلستان گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا مصداق زنده نگه داشتن راه شهدا و امام است، راه شهدایی که محور زندگی آن‌ها خدا بود.
کد خبر: ۸۷۸۳۱۴۰
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۷
به مناسبت گراميداشت هفته بسيج یادواره شهدای گرانقدرروستاي فاضل آباد در راستاي اجلاسيه 4هزار شهید استان گلستان دراين روستا برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان، حجت الاسلام حسيني مسئول نهادنمايندگي ولي فقيه دردانشگاه علوم پزشكي استان گلستان دراين مراسم با بیان اینکه شهدا مایه افتخار مکتب الهی هستند و کار برای خدا از ویژگی‌های بارزشان بود،افزود: هدف شهدا پیروی از ولایت و دفاع از خاک ایران بود و رمز ماندگاری آن‌ها اخلاص در عمل است.

وي با بیان اینکه پیام نهایی شهدا این است که باهم باشیم و نسل جوان امروز در میدان بزرگ‌تر حضور دارند، گفت: این عرصه نیاز به مقاومت دارد و باید در این میدان راه شهدا را فراموش نکنیم چرا که اگر فراموش شود شرمنده شهدا می‌شویم و باید نقشه راه را از رهبرمان و خانواده شهدا و جانبازان بگیریم.

حجت الاسلام حسيني اضافه کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا مصداق زنده نگه داشتن راه شهدا و امام است، راه شهدایی که محور زندگی آن‌ها خدا بود و برای خدا کار می‌‌کردند و اگر کار ما برای رضای خدا باشد از تعریف و تمجید دیگران در کار خود مغرور و از سرزنششان نا امید و مأیوس نمی‌شویم.

مسئول نهادنمايندگي ولي فقيه دردانشگاه علوم پزشكي گلستان  با تأکید بر اینکه خاطرات شهدا باید بیان شود،افزود: باید جانفشانی آن‌ها در عملیات‌ها و دلاوری‌هایشان دردوران دفاع مقدس بیان شود؛ نشاط و عشق و شور رزمندگان در روزهای دفاع مقدس زیر آتش شدید دشمن، رمز ایستادگی و پیروزی این عزیزان بود.

وی با اشاره به اینکه اگر در دوران دفاع مقدس ما در مقابل یک دشمن قرار داشتیم امروز جوانان و نوجوانان ما در مقابل دشمنان زیادی قرار دارند، گفت: باید به فکر خاکریزها بود و مقاومت کرد، کار جوان امروز در این عرصه ارزشمندتر و بالاتر است و باید در این میدان مبارزه کم نگذاریم چرا که در دوران دفاع مقدس شهدا کم نگذاشتند و میدان جهاد اکبر و جهاد نفس را خالی نکردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها