خبرهای داغ:
امام جمعه فردوس:

کسی که مدعی است کنسرت ها نباید لغو شود حق ندارد روز اربعین در مشهد سخنرانی کند

امام جمعه شهرستان فردوس گفت: آقای رئیس جمهور انسانی که مدعی است که کنسرت ها نباید در مشهد لغو شوند و اگر امام رضا (ع) زنده می بود در کنسرت شرکت می کرد حق ندارد در روز اربعین در مشهد سخنرانی کند.
کد خبر: ۸۷۸۳۱۶۸
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، امام جمعه شهرستان فردوس در مراسم عطر افشانی مزار شهدای شهرستان فردوس عنوان کرد: یکی از هنر های امام راحل در دوران حیات خود رفتار قدرتمندانه بود که بسیاری جرات دخالت را در مسائل داخل کشور نداشتند .

حجت الاسلام بابایی در ادامه تاکید کرد: امام خمینی (ره) با تشکیل بسیج موجب شد تا انقلاب اسلامی ایران بیمه شود.

وی گفت: امام خمینی (ره) با همین بسیج موجب شد تا در دفاع مقدس پیروز میدان شویم و با همین بسیج دفاع مقدس را رهبری کرد.

امام جمعه فردوس  با اشاره به اینکه به برکت بسیج  فتنه 88 خاموش شد و حماسه 9دی با حضور باشکوه مردم رقم خورد ، خاطرنشان کرد: بسیجیان آماده رویارویی با فتنه های جدید باشند و بدانند که فتنه جویان دست از این کار ها برنمیدارند.

وی یادآور شد: یک بسیجی باید همیشه آماده و در صحنه باشد از انقلاب حمایت کند چرا که امید رهبری و امام (ره) به همین بسیج بوده است.

امام جمعه فردوس درخصوص نامه رئیس جمهور به رئیس قوه قضاییه مبنی بر لغو سخنرانی علی مطهری در روز اربعین در مشهد مقدس گفت: ریاست جمهوری نامه ای جهت پیگیری چرایی لغو سخنرانی به رئیس قوه قضاییه نوشته که در آن به نوعی واکنش دادستان مشهد را خلاف جلوه داده است.

حجت الاسلام بابایی ادامه داد: آقای رئیس جمهور انسانی که مدعی است که کنسرت ها نباید در مشهد لغو شوند و اگر امام رضا (ع) زنده می بود در کنسرت شرکت می کرد حق ندارد در روز اربعین در مشهد سخنرانی کند.

وی گفت: آقای رئیس جمهور شما که در واکنش به این قضیه به رئیس قوه قضاییه نامه نوشتید چرا آن زمانی که به ایشان تهمت ها بسیار زده بودند از ایشان دفاع نکردید؟

امام جمعه فردوس در خصوص توهین به آیت الله علم الهدی نیز گفت: این توهین با واکنش و حمایت بسیجیان روبرو شد و همین موجب شد تا این فتنه خاموش شود نماز جمعه این هفته به حمایت آیت الله علم الهدی یقینا باشکوه تر و شلوغ تر از همیشه خواهد بود.

وی در خصوص گفته های بعضی با این مضمون که برجام موجب عزت ملی برای ایران شده است گفت: باید بگوییم که این برجام برای کشور یک ذلت ملی بود این که قلب راکتورهای هسته ای ما را با بتن پرکنند وآب سنگین تولید شده را از کشور خارج کنند هیچ جای عزت برای کشور ندارد.

حجت الاسلام بابایی در خصوص تمدید تحریم ها نیز گفت: چنانچه تحریم های 10 ساله تمدید شود به فرموده رهبر معظم انقلاب، ملت ایران ساکت نمی نشینند و جواب آن ها را خواهند داد.

وی تاکید کرد: بعد از تمدید تحریم ها کسی اگر از عزت برجام سخن بگوید بر دهان او خواهیم زد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها