خبرهای داغ:
درگلستان برگزار خواهد شد؛

تشییع 4 شهید خوش نام دفاع مقدس در شهرهای علی آباد ازادشهر و گنبد

فردا گلستان میزبان 4 شهید خوش نام دفاع مقدس در شهرهای علی آباد ازادشهر و گنبد می باشد.
کد خبر: ۸۷۸۳۱۷۰
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۰
چه زیباست وقتی عطر شهیدی همه فضای کوچه را پر میکند و دلهای زنگار زده ما را جلا می بخشد.
چه زیباست آمدن شقایق های آسمانی به شهرمان، شقایقهایی که در سرمای زمستان بهار را نوید می بخشند و پرستوهای مهاجری که اگر چه سالهاست از بین ما رفته اند ولی هنوز آشنای همین کوچه هایند.
اینان یاد آور غیرت و فداکاری کسانی هستند که مظلومانه رفتند تا ما آزاد زندگی کنیم .اینان همان اشرف مخلوقاتند که تمام ملائک به پایشان سجده کردند و خداوند در وصف اینان فرمود: و تبارک الله و احسن الخالقین.
و فردا گلستان میزبان این لاله های سرخ ایران زمین است.
اینان شهر به شهر گشته اند و فردا وارد گلستان می شوند و ما را به میزبانی خود می خوانند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان،4 شهید گمنامی که سهم این استان است فردا وارد گلستان خواهند شد و بر دوش مردم شهید پرور شهرهای گنبد، علی آباد و آزادشهر تشییع می گردد.
شهید گمنامی که تنها 19 سال داشت و در عملیات خیبر در منطقه مجنون به شهادت رسید میزبان مردم گنبد خواهد بود و در این شهر به خاک سپرده خواهد شد.
شهید گمنام دیگر 27 ساله و او نیز در عملیات خیبر در منطقه مجنون به شهادت رسید و پیکر مطهرش در پادگان ارتش واقع در نوده خاندوز بخاک سپرده خواهد شد.
دو شهید گمنام دیگر که هر دو در سن 18 سالگی  و در عملیاتهای والفجر 1 و فکه به شهادت رسیده بودند نیز میزبان مردم شهر سنگدوین از توابع شهرستان علی  آباد کتول خواهند بود و پیکر مطهرشان در آنجا به خاک سپرده خواهدشد.
باشد که حضور این شهدا سیقلی بر زنگار روح مان باشد.
انتهای خبر/
ارسال نظرات
پر بیننده ها