خبرهای داغ:
امام جمعه فردوس:

متهم کردن بسیج به تندروی، تکمیل پروژه نفوذ/ اجرای برجام خواسته دشمن است

امام جمعه فردوس گفت: اگر امروز اسرائیل، کلینتون و اوباما از ترامپ رئیس جمهور جدید آمریکا می‌خواهند که برجام را کنار نگذارد به دلیل آن است که با تعهدات پذیرفته شده از سوی ایران، اسرائیل در حاشیه امن قرار گرفته و اجرای برجام از خواسته‌های دشمن است.
کد خبر: ۸۷۸۳۱۸۵
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین بابایی در خطبه های نماز جمعه با اشاره به اینکه بسیج پاسدار اسلام است گفت: این بسیج است که باید در صحنه بماند و آتش فتنه دشمن را خاموش کند و ناشکری است اگر نقش این ارگان مهم در طول تاریخ و جامعه فراموش شود.

وی افزود: حمایت بسیج از ولایت و نظام اسلامی، پشت آمریکا و اسرائیل را لرزانده و دشمنان اسلام جرات دخالت در امور کشور ما را ندارند و امروز تهمت زدن به سپاه و بسیج نیز با هدف ایجاد اختلاف بین امت حزب‌الله و از نقشه‌های آمریکا و اسرائیل است.

حجت الاسلام بابایی گفت : همه گرفتاری ها زیر سر آمریکا و اسرائیل است و این گفته رهبری است که این لانه فساد باید به اتفاق مسلمانان از بین برود و برای همین است که شعار همیشگی در کنار مرگ برآمریکا، مرگ بر اسرائیل نیز می باشد. 
 
اتهام به تندروی بسیج ، تکمیل پروژه نفوذ است 

امام جمعه فردوس متهم کردن بسیج به تندروی را تکمیل پروژه نفوذ دانست و تصریح کرد: اگر امروز اسرائیل، کلینتون و اوباما از ترامپ رئیس جمهور جدید آمریکا می‌خواهند که برجام را کنار نگذارد به دلیل آن است که با تعهدات پذیرفته شده از سوی ایران، اسرائیل در حاشیه امن قرار گرفته و اجرای برجام از خواسته‌های دشمن است.

وی به برخی تهمت های ناروا به آیت الله علم الهدی مبنی براین که ایشان در جریان لغو سخنرانی، سخنران روز اربعین در مشهد مقدس می زنند  در حالی که ایشان از قضیه بی خبر بوده اند اشاره کرد و افزود : این تخریب شخصیت تنها کار دشمن است و اگر دادستان انقلابی ما جلوی ورود این شخص را نمی گرفت یقینا خود مردم برخورد فیزیکی می کردند و ما این اقدام دشمن را محکوم می کنیم. 

بابایی با اشاره به آغاز هفته وقف و اهمیت موضوع وقف در دین مبین اسلام از مردم خواست تا به این باقیات صالحات توجه کنند و بر اساس روایات دینی، اگر شده حتی یک وجب از املاک خود را به وقف اختصاص دهند.

زندگی‌نامه آیت‌الله مدرس نصب‌العین نمایندگان مجلس باشد

وی یادآور شد: در مواردی از جمله درمان بیماران، جهیزیه زوجین بی‌بضاعت، احداث راه، تحصیل، مدرسه‌سازی و همه امور امکان وقف وجود دارد.

امام جمعه فردوس به سالروز شهادت آیت‌الله سیدحسن مدرس و روز مجلس نیز اشاره کرد و از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواست تا زندگی‌نامه آیت‌الله مدرس را مطالعه و نصب‌العین خود قرار دهند و استکبارستیزی که درس مدرس بود را در مجلس و جامعه ترویج دهند.

بابایی گفت: با تصمیماتی که در ستاد زکات شهرستان فردوس اتخاذ شده، مردم می‌توانند علاوه بر پرداخت زکات واجب، زکات مستحبی برای سه محصول انار، پسته و زعفران پرداخت کنند تا در امور خیر هزینه شود.

وی از هیئات مذهبی خواست تا کارکرد محرم را در تمام طول سال دنبال کنند و برای جذب بیشتر جوانان، در ام مختلف سال برنامه‌های متنوعی نظیر مسابقات ورزشی، فرهنگی و هنری برگزار کنند.

 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها