خبرهای داغ:

تحقق اقتصاد مقاومتی با پرورش ماهی در کنگاور

یکی از بسیجیان کار آفرین روستای قره گزلو از توابع شهرستان کنگاور توانسته است با استفاده از تسهیلات بسیج سازندگی و داشتن زمینه مناسب برای راه اندازی پرورش ماهی قدمی بزرگ در جهت تحقق اقتصاد مقاوتی در سال اقدام و عمل بردارد.
کد خبر: ۸۷۸۳۲۶۸
|
۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹

برزو خدادادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کنگاور، ضمن توجه به اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: پس از آموزش های مناسبی که طی دو دوره، به همت بسیج شهرستان کنگاور در رابطه با پرورش ماهی فرا گرفتم،و باتوجه به اقتصاد مقاومتی که از سوی رهبر معظم انقلاب بارها مورد توجه قرار گرفته است،از نامگذاری متعدد سال ها با مضمون اقتصاد مقاومتی گرفته تا تذکرات پی در پی ایشان که نشان دهنده اهمیت این موضوع است.تصمیم خود را برای اجرای پروژه پرورش ماهی عملی ساختم و از سال 91 شروع به ساخت و راه اندازی این مکان کردم.

این کارآفرین برتر گفت: خوشبختانه آموزش های بسیج بسیار پرمحتوا و کامل بود،چراکه تمام مراحل انجام به نحو مثبتی انجام گرفت تا اینکه در سال 93 با گرفتن تسهیلات بسیج به ثمر نشست و به حمدالله موفقیت در پیش داشت.
 

خدادادی در ادامه گفت: علاوه بر آموزش های تخصصی،بسیج سازندگی 300 میلیون ریال تسهیلات در اختیار من گذاشت.


وی با ابراز رضایت کامل از حمایت های بسیج سازندگی اظهار داشت: حقیقتا حضور بسیج در همه عرصه ها بخصوص اقتصاد و بی نیازی از بیگانه موفقیت آمیز بوده است.

 
سرهنگ ستار قلخانی مسئول جهاد سازندگی شهرستان کنگاور در این رابطه گفت: حمایت از جوانان جویای کار و سخت کوش در دستور کار بسیج بوده و هست.

 
وی گفت: حمایت از جوانان با داشتن استعداد کافی و علاقه به حضور در عرصه تولید از برنامه های جهاد سازندگی است لذا پیشنهاد من به بسیجیان تلاش و حرکت به سمت تولید است.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

ارسال نظرات