خبرهای داغ:
فرمانده لشکر 29 حضرت نبی اکرم (ص):

تفکر بسیجی و انقلابی مانع نفوذ دشمن در کشور می شود

فرمانده لشکر 29 حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: تلاش امروز دشمن رسوخ در لایه های فکری اجتماعی، سیاسی و اقتصادی جامعه ماست و از این رو تفکر بسیجی و انقلابی مانع خطر این نفوذ دشمن در کشور است.
کد خبر: ۸۷۸۳۳۷۰
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلانغرب، سردار قدرت الله احمدی پور با حضور در بین بسیجیان ناحیه گیلانغرب سابقه افتخار آمیز مردم مقاوم گیلانغرب در 8 سال دفاع مقدس را  یاد آور شد و اظهار داشت: پیروی و مقاومت مردم غیرور و مرزداران غیرتمند این خطه نتیجه  حاکم بودن تفکر بسیج در باور مردم بود .

 

 وی مقوله تفکر بسیجی و جهادی را اعتلا بخش نظام خواند وتصریح کرد :اکنون بیش از هر زمان دیگر جامعه و کشور  ما نیازمند روحیه جهادی و تفکر بسیجی و این بدان معنی است که بسیجی و داشتن تفکر بسیجی داشتن یعنی اینکه خود را نبینی و خدا را ببینی، بسیجی یعنی  ولایتمدار و بیدار بودن، یعنی متواضع و فروتن بودن ،یعنی  لبریز از غیرت دینی و انقلابی  و در یک کلام بسیجی باید با بصیرت و قوه دشمن شناسی فعال و بیدار باشد.

 

 سردار احمدی پور افزود: بسیجی یعنی نهراسیدن از تهدیدات دشمن، یعنی در قبال هیاهوی دشمن فضا و میدان را ترک نکردن، بسیج فعال میدانهای است که دشمن  از قوت گرفتن او در آن بسترها هراس دارد و همواره از این رو در صدد تقابل با  تفکر بسیجی است .

 

 

 این فرمانده سپاه در اشاره ای  کوتاه به مقوله دشمن شناسی و  بیدار باش در مقابل خطر نفوذ دشمن  اظهار داشت:  مردم ما در برهه ای  از انقلاب در سایه فرامین مدبرانه و بصیرانه رهبر خود  با یک فتنه از خطر نفوذ و جاسوسی دشمن مقابله و انرا  به انزوا و مذلت کشاندند و آن "تسخیر لانه جاسیوسی امریکا "بود  که طی آن اهداف شوم دشمن را در هم پیچیدند.

 

 

وی در خصوص اسناد منتشر شده از برنامه و اهداف دشمن در جریان تسخیر لانه جاسویی  ابراز داشت: حقیقتا انتشار این اسناد نشان ازعمق جنایت دشمن  و بدخواهی او علیه ملت و نظام نو پای انقلاب اسلامی ایران بود.

 

 

فرمانده تیپ 29 لشکر حضرت نبی اکرم (ص) به برهه دیگر از انقلاب اشاره کرد، آن هنگام که دشمن در خیالی خام و توهمی بی اساس سعی درناآرام کردن فضای کشور را داشت و آن جریان فتنه 88 بود .

 

 

 وی  در این خصوص اذعان داشت: توطئه ای که در قالب فتنه 88 از سوی دشمنان خارجی و برخی افراد بی بصیرت و منفعت طلب داخلی با هدف بر اندازی و انزوای نظام و انقلاب اسلامی شکل گرفت  حقیقتا با تفکر بسیجی  و انقلابی مردمی در سایه  رهنمونهای بصیرانه  و مدبرانه رهبر معظم انقلاب  در تحقق حماسه 9 دی روز بصیرت  نقش بر آب شد.

 

 

سردار احمدی پور تفکر بسیجی و انقلابی در حوزه اقتصاد مقاومتی را مورد اشاره قرار داد و افزود: تحقق اقتصاد مقاومتی منطبق بر دیدگاه های رهبر معظم انقلاب اسلامی در گرو داشتن تفکر بسیجی است.
وی با اشاره به اینکه بسیج همواره در همه عرصه های نظام همواره نقشی تاثیرگذار و تعیین کننده ای داشته است، بیان کرد: تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری  و حفاظت و پاسداری از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی از جمله وظایف است

 

 

فرمانده تیپ 29 لشکر حضرت نبی اکرم (ص)در ادامه بر ضرورت بصیرت افزایی  در اقشار بسیج تاکید کرد و گفت: دشمن اکنون سعی دارد در قالب ترفند نفوذ راهی را بری رسوخ  خود در لایه های فکری اجتماعی، سیاسی  و اقتصادی جامعه ما بیابد  و از این رو تنها چیزی که میتواند مانند سدی پولادین مانع نفوذ دشمن شود اعتلای و طنین انداز شدن  تفکر بسیجی و انقلابی در جامعه است.

 

 


در ادامه معصومعلی محمدی  فرمانده ناحیه گیلانغرب گفت:  بسیج یک  انتخاب ویژه و آگاهانه توام با بصیرت است که در پرتو تدبیری عالمانه و دور اندیشانه حضرت امام شکل گرفت.

 

 

وی تصریح کرد : بسیج امروز به نیروی تبدیل شده که در همه میدانها عزت و افتخار  آفرینی او به مانند تفکری فراگیر در همه جهان به الگویی برای آزادگان و آزاد اندیشان واقعی بدل شده تا در مقابل زیاده خواهی های مستکبرین  ایشتادگی نمایند .

 

فرمانده سپاه گیلانغرب در ادامه گفت: حقیقتا دشمن آنجا که با تفکر بسیجی و انقلابی ملت ایران  مواجه شده ،شکست خورده و با سیلی های محکم رو به رو شده است از این رو طنین انداز شدن تفکر بسیجی و انقلابی در جامعه ما  سدی نفوذ ناپذیر در مقابل زیاده خواهی دشمنان و خط نفوذ آنهاست .

ارسال نظرات