خبرهای داغ:
جانشین ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه:

دشمن برای انقلاب برنامه دارد/هدف دشمن تغییر باورهاست

جانشین ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه گفت:همه ما باید قبول کنیم که دشمن برای نظام و انقلاب اسلامی ایران برنامه دارد و هدف دشمن تغییر باورهای مردم است.
کد خبر: ۸۷۸۳۶۰۷
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، ابراهیم کریمی در مراسم زیارت عاشورا و نشست بصیرتی که با حضور مسؤولان در مدیریت آموزش و پرورش زیرکوه برگزار شد با اشاره به حضور پرشور مردم در اربعین حسینی،اظهارداشت : اگر به مراسم اربعین نگاه کنیم دست خداوند متعال به وضوح دیده می شود،هم برای مدیریت،هم برای حضور پرشور مردم و هم برای امنیت این مراسم و اگر با دقت نگاه کنیم جز لطف خداوند نیست.

جانشین ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه با تبریک هفته بسیج از حضور مسؤولان در برنامه های این هفته تشکر کرد و با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت:به فرموده معظم اله بسیج لشکر انقلاب و مظهر مردم سالاری دینی و متکی بر بصیرت است.

وی خاطرنشان کرد:در این سالهای اخیر یکی از مواردی که مقام معظم رهبری به عنوان دیده بان بصیر انقلاب همواره بر آن تاکید کرده اند مساله بصیرت است و بصیرت یعنی تشخیص حق که این موضوع بسیار سخت است.

کریمی ادامه داد:خیلی باید تلاش کنیم و کار کنیم تا به این رتبه برسیم اما این کار شدنی است و از ابتدای انقلاب مصداقهای زیادی در این زمینه وجود دارد.

جانشین ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه با بیان اینکه روحیه بسیجی یعنی خدا را همواره درکنار و همراه خود دیدن،تصریح کرد:هر کاری که می خواهیم انجام بدهیم باید قبل از آن بدانیم که خداوند ما را می بیند ،بعد از آن هر تصمیمی که میخواهیم بگیریم،اشکال ندارد.

وی با اشاره به اینکه بسیجی نباید دچار ناامیدی شود،اذعان داشت:امروز شرایط بسیار سخت است ولی اگر روحیه بسیجی داشته باشیم نباید ناامید شویم و باید برای بن بست شکنی برنامه داشته باشیم.

کریمی بیان داشت:اگر به خداوند توکل کنیم و به مردم ایمان داشته باشیم هرکاری را می توانیم انجام دهیم و این موضوع را حضرت امام راحل (ره) برای ما به اثبات رساندند و با دست خالی و توکل برخداوند بر رژیم شاهنشاهی پیروز شدند.

وی با بیان اینکه دست قدرت الهی در انقلاب ما به وضوح دیده می شود،گفت:هرکجا به مشکل برخوردیم دست قدرت الهی دیده شد و این موضوع از ابتدای انقلاب در صحنه های زیادی مشاهده شده است بنابراین وظیفه همه ماست که شکر این نعمت را به جا بیاوریم که اگر خدای ناکرده ناشکری کنیم معلوم نیست به چه سرنوشتی دچار شویم.

جانشین ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه تاکیدکرد:همه ما باید قبول کنیم که دشمن برای نظام و انقلاب اسلامی ایران برنامه دارد و هدف دشمن تغییر باورهای مردم است.

وی با بیان اینکه درخواست مقام معظم رهبری این است که درمقابل برنامه های دشمن ،برنامه داشته باشید،بیان داشت:ما در برجام به همه تعهدات خود عمل کردیم ولی آمریکا در یک مورد هم به تعهد خود پای بند نبوده و امروز به بهانه برجام می خواهد بر ملت و دولت ما فشار بیاورد.

کریمی اذعان داشت:امروز دشمن و در راس آن آمریکای جنایتکار از برپایی مراسم اربعین اباعبدالله الحسین با حضور بیش از 20 میلیون زائر وحشت دارد و از اسلام می ترسد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها