خبرهای داغ:
امام جمعه اهل سنت درمیان:

عملکرد مسئولین در وحدت و انسجام جامعه تاثیر گذار است

امام جمعه اهل سنت درمیان با بیان اینکه عملکرد مسئولین در وحدت و انسجام جامعه تاثیر گذار است، گفت: گاها یک دستگاه اجرایی با عملکردش به اصل نظام ضربه می زند.
کد خبر: ۸۷۸۳۸۲۵
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مولوی سید احمد عبدالهی در نشست صمیمی علما، روحانیون، هیئت امنای مساجد و فرماندهان پایگاههای مقاومت شهرستان درمیان با نماینده ولایت فقیه در استان خراسان جنوبی ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: اکنون اسلام با چالش های زیادی رو به رو است و دشمنان اسلام با عناوین مختلف قصد ضربه به اسلام را دارند.

 

وی افزود: هدف استکبار نابودی اسلام است و برایشان شیعه و سنی فرقی ندارد.

 

وی با بیان اینکه خداوند برای پیروزی مسلمانان بر دشمنان دو نسخه را در قرآن آورده است، گفت: صبر و تقوا دو نسخه پیروزی مسلمانان بر دشمنان است.

 

وی اضافه کرد: یکی از مصادیق تقوا، وحدت بین جامعه اسلامی است که خوشبختانه فضای شهرستان، فضای اتحاد و برادری است.

 

مولوی عبدالهی تصریح کرد: علمای شیه و سنی از قدیم تا به اکنون در کنار یکدیگر در مراسمات ملی و مذهبی حضور فعالی دارند که خود نشان از اتحاد و وحدت در این شهرستان است.

 

وی گفت: حرکات افراطی از شیعه و سنی در نزد علما محکوم است و اتفاقاتی که در دنیا توسط گروه های تروریستی رخ میدهد را علمای اهل سنت محکوم می کنند.

 

وی با بیان اینکه اسلام و قران برای ما ملاک هستند، گفت: اسلام ما را به صلح و مهربانی دعوت می کنذ و خشونت در اسلام نداریم.

 

امام جمعه اهل سنت درمیان با بیان اینکه عملکرد مسئولین در وحدت و انسجام جامعه تاثیر گذار است، افزود: گاهأ یک دستگاه اجرایی با عملکردش به اصل نظام ضربه می زند.

 

 مولوی عبدالهی افزود: مردم شهرستان درمیان همیشه حافظ منافع نظام بودند و درست نیست بنیاد مستضعفان نسبت به زمینی که برای احداث مصلی در نظر گرفته شده است جلوی آن گرفته شود و نباید با مردم نسبت به واگذاری زمین ها سخت گیری شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها