خبرهای داغ:
با حضور مردم و مسئولان، و خانواده محترم شهدا؛

یادواره شهدای اهل سنت روستاي قورچاي شهرستان آزادشهر برگزار شد

در آیینی با شکوه در روستای قورچاي با حضور مردم و مسئولان، و خانواده محترم شهدا یادواره شهدا اهل سنت قورچاي ازتوابع بخش مركزي آزادشهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۸۳۸۷۳
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان، حجت الاسلام روح الله رجني مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه سپاه آزادشهر در آیین یادواره شهدای اهل سنت قورچاي  اظهار داشت: شهدا با تقدیم جان خود موجبات عزت و اقتدار نظام اسلامی شدند و تداوم راه شهدا امری لازم و ضروری است.
وی اضافه کرد: دشمن در شرایط کنونی با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی به مقابله با نظام آمده و تلاش دارد جوانان را به انحراف بکشاند که باید با برنامه‌های فرهنگی در برابر دشمن بایستیم.
حجت الاسلام رجني با تجلیل از شهدای اهل سنت گفت: اهل سنت نیز همگام با سایر مردم در جبهه‌ها در برابر دشمنان ایستادگی کردند و شهدای بسیار زیادی تقدیم نظام اسلامی کرده است.
دراين مراسم آخوند گلچشمه امام جماعت اهل سنت روستاي قورچاي هم درسخناني گفت:   امروز دشمنان وحدت ما مسلمانان اعم از شیعه و سنی را نشانه رفته اند درحالی که در سوریه برادران شیعه و سنی در کنار یکدیگردارند با تکفیری های آمریکایی صهیونیستی می جنگند و به شهادت می رساند وی به جنایات متعدد داعش در سوریه و عراق در حق جان و ناموس مسلمانان سنی و پیروان مسیحی اشاره کرد و گفت داعش دشمن انسانیت و مولود کثیف صهیونست و استکبار برای تخریب چهره اسلام است .
وي بااشاره به گراميداشت هفته بسيج ازبسيج بعنوان ميراث گرانبها براي ملت ايران ياد كرد و گفت : امروز به بركت حضور بسيج درتمامي صحنه ها ازعزت وسربلندي برخورداريم و اگرامنيت درجامعه اسلامي ايران برقرار است اين به بركت حضور بسيج وجانفشاني هاي شهداي عزيزمان است.


انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها