خبرهای داغ:

بوجود آوردن روحیه انقلابی نیاز امروز کشور است

مسئول نظارت وتایید صلاحیت ولی فقیه در سپاه ناحیه گیلانغرب گفت:تنها راه رسیدن به عزت که در قالب ایجاد تمدن اسلامی ایجاد می شود،عمل به تفکر اسلام انقلابی و بوجود آوردن روحیه انقلابی در خود و جامعه است که حقیقتا نیاز امروز کشور ماست.
کد خبر: ۸۷۸۴۸۷۲
|
۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵
به گزارش خبرنگار خبرنگاری بسیج از گیلانغرب، سرگرد پاسدار محمد جواد نجفی در مراسمی که به همت بسیج کارمندی شهید بهشتی، برگزار شد اظهار داشت: در کشور ما دو تفکر غالب وجود دارد که تفاوت بنیادی و ماهوی در مورد مسائل کلان داخلی و خارجی دارند که اولین تفکر مبتنی بر اسلام انقلابی است که اسلامی زنده و پویا و نقطه مقابل اسلام تحجر، اسلام سکولار و لاییک است.

 

وی تصریح کرد:این تفکر نظامات سیاسی موجود از قبیل لیبرال دموکراسی ومارکسیستی را بر نمی تابد و خواهان ایجاد الگویی جديد از نظام سیاسی بر مبنای اسلام انقلابی  است وبرای تحقق این مهم به دنبال تولید قدرت ملی در کنار ثروت ملی و...  به منظور صدور انقلاب، حمایت از ملت های مظلوم و حاکمیت اسلام انقلابی بر تارک گیتی است در مقابل تفکر دوم مبتنی بر جمهوریت خواهی با پسوندی از اسلام حداقلی که همان اسلام رحمانی مورد نظرشان می باشد که اسلامی بی خطر و بی ضرر و عافیت طلبانه است.

 

این  هادی سیاسی افزود: این تفکر اعتقادی به اسلام انقلابی و صدور انقلاب ندارد و بیشتر به دنبال ثروت ملی در قالب دولت ملت ایران است بخوانید جمهوری ایرانی!!! در هر برهه از عمر نظام که بر مبنای این تفکر عمل کردیم به جای توسعه اقتصادی، شکاف طبقاتی و به جای توسعه سیاسی، سیاست زدگی و به جای توسعه فرهنگی، وابستگی و شبیخون فرهنگی نصیب مملکت ما شد.

 

نجفی ابراز داشت: متولیان این تفکر روشنفکران غرب زده ای از قبیل سروش، بشیریه، مجتهد شبستری هستند که آرمان آنها را دموکراسی غربی نظام نابرابری سرمایه داری تشکیل می دهد.

 

وی ابراز نمود: حال جواب این است که دولت فعلی که جهت گیری آن بر مبنای تفکر دوم است به علت عدم اعتقاد به اسلام انقلابی و در پیش گرفتن سیاست تساهل و تسامح در قالب ادعای تعامل سازنده با جهان، نه تنها در مسیر سیاست های کلان نظام که عزت آور است حرکت نکرده بلکه در سیاست خارجی کاملا انفعالی عمل نموده است .

 

 مسئول نظارت وتایید صلاحیت ولی فقیه در سپاه گیلانغرب گفت: بر همین اساس  است که  شاهد مثال آن شاخ و شانه کشیدن کشورهای بی وزنی از قبیل کویت، جیبوتی! عربستان سعودی است که در آیند کشورهای دیگری نیز به این لیست اضافه خواهند شد.

 

 وی یاد اور شد: علت اصلی این مسائل خفت بار دور شدن از ارزشهای انقلابی و دینی است به تعبیر حضرت آقا هر جا ما در مقابل غربی ها کوتاه آمدیم نه تنها دشمنی آنها نسبت به ما کم نشده بلکه دندان طمع آنها تیزتر نیز شده است.

 

سرگرد نجفیدر ادامه افزود:در قضیه برجام و سایر قضایا که ما به طرف غربی اعتماد کردیم، نارو خوردیم و از رسیدن به اهدافمان دورتر شدیم، تنها راه رسیدن به عزت که در قالب ایجاد تمدن اسلامی ایجاد می شود عمل به تفکر اسلام انقلابی و بوجود آوردن روحیه انقلابی در خود و جامعه است که حقیقتا نیاز امروز کشور ماست  وگرنه باید شاهد انزوا،خفت و تحقیر در سطح بین المللی باشیم.

ارسال نظرات