برپایی نمایشگاه اقتصادمقاومتی در ساوه

نمایشگاه و فروشگاه محصولات اقتصادمقاومتی در 16 غرفه با هدف حمایت از تولیدکنندگان داخلی و تلاش‌های بسیج برای دومین سال متوالی در ساوه راه‌اندازی شده است.
کد خبر: ۸۷۸۵۰۷۴
|
۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ نمایشگاه اقتصادمقاومتی به مناسبت هفته بسیج در شهرستان ساوه به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه مقاومت ساوه برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت ساوه با اشاره به برگزاری این نمایشگاه در این شهرستان گفت: این نمایشگاه با هدف حمایت از ظرفیت‌های داخلی و کالای ایرانی برای دومین سال متوالی به مناسبت هفته بسیج در ساوه برگزار شده است.

وی افزود: به‌کارگیری ظرفیت نیروی انسانی به ویژه جوانان به منظور تقویت شغل‌های کشاورزی، دامپروی و کوتاه کردن دست دشمن از نفوذ در کشور از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه اقتصادمقاومتی و صنایع تبدیلی است.

سرهنگ پاسدار احمدجعفری در ادامه گفت: لازمه حفظ توسعه پایدار کشور جز با توجه به اقتصادمقاومتی محقق نمی‌شود، برای این منظور نیازمند عزم ملی هستیم تا بتوانیم مشکلات کشور را رفع سازیم هرکس بایستی در این راستا به سهم خود نقش آفرین باشد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت ساوه تصریح کرد: طرح‌های بسیاری با ارائه تسهیلات بسیج در این شهرستان به تولید رسیده که این تولیدات در به ثمر رسیدن اقتصاد کشور کمک موثری می‌کند.

وی افزود: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی و با رویکرد مردمی‌سازی اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال امسال مبلغ 22 میلیارد ریال اعتبار تسهیلات ارزان قیمت برای متقاضیان طرح‌های مختلف اقتصادی اختصاص یافته است.

سرهنگ پاسدار احمدجعفری در پایان خاطرنشان کرد: 16 غرفه به مدت 10 روز برای آماده ارایه تولیدات مختلف شهرستان در عرصه‌های مختلف تولید است. همچنین اجرای برنامه‌های فرهنگی، مشاوره حقوقی، آموزش کارآفرینی، خدمات بهداشتی رایگان، آموزش در راستای ترویج محصولات کشارزی از برنامه‌های جانبی این نمایشگاه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات