خبرهای داغ:

دست نوازش جهادگران بسیجی کنگاور بر سر مناطق محروم

بسیج جهاد سازندگی شهرستان کنگاور با حضور در مناطق محروم، بخصوص روستاهای دور افتاده با نیروهای داوطلب خود در قالب اردوهای جهادی به مناطق محروم رفته تا چهره محرومیت را از این نقاط بردارند .
کد خبر: ۸۷۸۵۰۹۲
|
۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۶

سر هنگ ستار قلخانی در گفتگو با خبر نگار خبرگزاری بسیج از کنگاور، در خصوص اردوی جهادی اظهار داشت: تاکید رهبر معظم انقلاب نسبت به توسعه و تداوم اردوهای جهادی در حالی است که این اردوها، مجموعه ای از فعالیت های خود جوش است که توسط دانشجویان، طلاب حوزه های علمیه، دانش آموزان،  دانشجویان و سایر جوانان داوطلب در مناطق محروم کشور برگزار می شود.

 

قلخانی در ادامه گفت: بخش اعظم از هدف از برگزاری این اردوهای جهادی، بر پایه سازندگی استوار شده است که این سازندگی از خودسازی درونی افراد آغاز و به سازندگی در مناطق محروم خلاصه می شود.

 

قلخانی افزود: بسیج جهاد سازندگی شهرستان کنگاور نیز با حضور در مناطق محروم،بخصوص روستاهای دور افتاده با نیروهای داوطلب خود در قالب اردوهای سازندگی پا در عرصه جهاد و سازندگی گذاشته و به توسعه و پیشرفت شهرستان کمک کرده است.

 

قلخانی ذر ادامه گفت: یکی از پروژه های بسیج سازندگی شهرستان کنگاور بهسازی و مناسب سازی خانه محروم  در روستای پل شکسته بود که با حضور داوطلبان بسیجی تنها ظرف مدت 7 روز به اهداف برنامه ریزی شده دست یافتند.

 

قلخانی تصریح کرد: پس از شناسایی خانواده ای محروم در روستای پل شکسته ازتوابع شهرستان کنگاور و با خبر شدن از وضعیت نامناسب محل زندگی آنها ،برنامه ریزی جهت بهسازی و نوسازی این منزل مسکونی انجام شد.

 

 وی در ادامه گفت: نوروز 95  با حضور 20 نفر از بسیجیان جهادگر به صورت اردوی جهادی و تنها ظرف مدت 7 روز این منزل مسکونی مناسب سازی قابل بهره برداری شد.

 

سرپرست این خانواده ضمن ابراز خوشنودی و رضایت از این کمک بسیج گفت: خوشحالم که بسیج ما را تنها نگذاشت و با این اخلاص برای خانواده های محروم کمک رسانی میکنند.

 

وی در ادامه گفت: این پروژه یکی از ده ها پروژه عمرانی و سازندگی بسیج بود که در قالب اردوهای سازندگی در سطح شهرستان انجام داده ا،پروژه هایی همچون یهسازی و نوسازی مدارس،ساخت و تعمیر مساجد،جدول گذاری در معاب، برداشت محصول کشاورزی، تولید در عرصه اقتصاد مقاومتی و بسیاری از پروژه هایی که در جهت توسعه و آسایش جامعه مفید و ضروری است.

ارسال نظرات