خبرهای داغ:
سردار شریف در گرگان؛

اکنون وقت آن رسیده تا دشمن در برابر انقلاب اسلامی زانو بزند

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اکنون وقت آن رسیده تا دشمن در برابر گفتمان انقلاب اسلامی زانو بزنند و از ملت رشید اسلامی ایران عذرخواهی کنند.
کد خبر: ۸۷۸۵۲۸۶
|
۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، سردار رمضان شریف در یادواره 47 شهید روستای قرن‌آباد و شاهکوه علیا شهرستان گرگان که در راستای اولین اجلاسیه ملی 4000 شهید استان گلستان برگزار شد، در جمع مردم ولایتمدار این منطقه اظهار کرد: در 99 درصد وصایای شهدا 3 مطالبه مهم وجود دارد و دشمنان انقلاب اسلامی امروز به دنبال این هستند که با این آرمانها که در وصایای شهدا آمده مقابله کنند.

وی بر ضرورت بازخوانی وصیتنامههای شهدا تأکید و عنوان کرد: باید وصایای شهدا را در شرایطی که هستیم تبیین کنیم و بدانیم که انتظار شهدا در این مقطع زمانی از ما چه چیزی بوده است لذا ما به عنوان بازماندگان از غافله شهدا وظایفی برعهده داریم که باید نسبت به آن ادای دین کنیم.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: همه داشتههای ما بعد از انقلاب مرهون اطلاعت از امام رضوان الله علیه و مقام معظم رهبری است و هر جا کند و تند رفتیم آسیب دیدهایم.

سردار شریف اذعان کرد: همه کسانی که به اعتبار خون شهیدان بر مصادر حکومتی و دولتی تکیه زدند باید قدر این ملت را بدانند لذا ما دست کسانی که برای رفع مشکلات مردم تلاش خاضعانه و صادقانه دارند، میبوسیم و قابل احترام هستند.

وی با بیان اینکه گفتمان انقلاب اسلامی مرزهای جغرافیایی را فتح کرده است، به رفتار عملی و درسآموز شهدا و رزمندگان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: اینکه امروز دفاع مقدس به یک الگو تبدیل شده، پایبندی شهدا به فرهنگ قرآن و امام جامعه بود.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مجوز عمل و فعالیتهای دستورات ولایت فقیه، تطبیق داشتن با آن است، گفت: علت اساسی جنایات گروههای تکفیریها نداشتن یک فقیه اسلام‌شناس و متصل به مکتب پیامبر(ص) است لذا امروزه گروههای تکفیری به نام اسلام، پیامبر (ص) و قرآن فجایای و جنایتهای زیادی را در حق مسلمانان و غیر مسلمانان انجام میدهند و چهره خشن و زشتی را از اسلام به نمایش گذاشتند.

سردار شریف با اشاره به سخن امام خمینی (ره) گفت: دشمن اصلی، اسرائیل است" و اگر به 5 سال گذشته نگاه بیندازید میبینید که پس از گذشت بیش از 60 سال از اشغال فلسطین این نخستین بار بود که صهیونیستها دچار چنین چالشی شده بودند.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: امروز ژنرالهای پرستاره رژیم بعث و گروهکهای منافقین کجا هستند آیا وقت آن نرسیده در برابر گفتمان انقلاب اسلامی زانو بزنند و از ملت رشید اسلامی ایران عذرخواهی کنند.

سردار شریف در بخش دیگر سخنان خود بیان داشت:  اگر امروز به جرأت میگوییم که در صنایع نظامی، دفاعی و ... به مرحله غیرقابل مقایسهای با دوران گذشته رسیده‌ایم، برای ما تأسفبرانگیز است که برخی مشکلات مانند بیکاری، عدم فرصت ازدواج جوانان، فقر، تبعیض و فساد در کشور وجود دارد.

وی تصریح کرد: باید با لباس سبزی که بر تن داریم همانطور که دشمن را در هشت سال دفاع مقدس زبون ساختیم، برای اجرای عدالت، رفع بیکاری، فقر و مبارزه با معضلات اجتماعی به میدان بیاییم لذا پرداختن به این موارد جزو مأموریتهای ذاتی سپاه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها