امام جماعت روستای مالک‌آباد تاکید کرد

خانواده شهدا هویت و آبروی انقلاب اسلامی

امام جماعت روستای مالک‌آباد بر تکریم خانواده شهدا تاکید کرد و گفت: خانواده شهدا هویت و آبروی انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۷۸۵۵۰۶
|
۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام ساعدی امام جماعت روستای مالک‌آباد در دیدار با خانواده طلبه شهید «محمدتقی حاجی‌آبادی» با اشاره به صبر و بردباری خانواده شهدا گفت: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آنان نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند که بی‌شک اجری عظیم در نزد خداوند متعال خواهند داشت.

وی افزود: مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا و خانواده‌های معزز آنان هستند و می‌دانند اگر این ایثارها نبود کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد.

امام جماعت روستای مالک‌آباد خانواده شهدا را بالاترین هویت و آبروی انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: این خون شهدای نظام است که درخت انقلاب را پر ثمر کرده و پاسداری از خون شهدا و تکریم خانواده این عزیزان وظيفه همه مردم است.

حجت‌الاسلام ساعدی فرهنگ شهادت را تضمين کننده آرامش جامعه توصيف کرد و گفت: نسل سوم نيازمند آشنایی با فرهنگ شهيد و شهادت و ایثارگری است چراکه برای کسب هر موفقيت و پيشرفت خون پاک شهيدی بر زمين ریخته شده است.

وی با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و ارزش های انقلابی خاطرنشان کرد: باید همه توان و بضاعت خویش را برای رفع و کاهش دغدغه‌های خانواده‌های شهدا و ایثارگران به کار گیریم و در این بین وظیفه روحانیون و بسیج بسی سنگین‌تر از دیگر اقشار است.

امام جماعت روستای مالک‌آباد با اشاره به اینکه آرامش، آسایش، امنیت و موقعیت امروز خود را وام‌دار شهدا هستیم و تا قیام قیامت مدیونشان خواهیم ماند، گفت: بزرگترین و بالاترین یادگاری که شهدای انقلاب به ما سپردند نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات