خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه عنوان کرد؛

توجه ویژه به اقامه نماز در دانشگاهها و مدارس استان کرمانشاه

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: اقامه نماز در دانشگاهها و مدارس استان کرمانشاه باید بش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۸۷۸۵۶۸۳
|
۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما در اجلاسیه استانی نماز که در استانداری کرمانشاه برگزار شد اظهار داشت: خداوند چگونه عبادت کردن را به انسان آموزش می‌دهد و انسان باید هیچگاه غافل از یاد خدا نباشد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه هنگامی که انسان غافل از خداوند است در واقع در حال خسارت است عنوان کرد: یکی از ابعاد نماز این است که انسان را از غفلت خارج می‌کند و ذکر خداوند یعنی نماز در زندگی همه چیز است.

علما با اشاره به اینکه انسان همیشه باید متذکر و به یاد خداوند باشد گفت: آنچه که انسان را بلایا و خطرات نگه می‌دارد و از همه چیز بی‌نیاز می‌کند نماز و یاد خدا است و برای محفوظ ماندن در جامعه باید با نماز همگام شد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه نماز ستون فقرات دین و اساس انسان سازی است، افزود:  امروز تنها ابزار و وسیله برای نجات انسان نماز است و تنها این فریضه الهی می‌تواند انسان را به نتیجه تربیتی مطلوب برساند.

علما با اشاره به لزوم توجه بیشتر به اقامه نماز در دانشگاهها و مدارس استان گفت: برای اینکه بدانیم کودکان را با چه سبک تربیتی پیش ببریم باید برای نماز خوان کردن آنها برنامه‌ریزی کنیم زیرا عبادت جوهره انسان است.

در این اجلاسیه انگشتری مقام معظم رهبری از سوی مدیر امور استانهای ستاد اقامه نماز کشور و استاندار کرمانشاه به آیت‌الله علما نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه به پاس تلاش وی در راستای ترویج نماز در مدارس استان اهدا شد.

ارسال نظرات