خبرهای داغ:
نماینده مردم سنقروکلیایی خطاب به وزیر آموزش و پروش؛

بی مدیریتی و برخورد حذفی نیروهای انقلابی در آموزش و پرورش

نماینده مردم سنقروکلیایی در صحن علنی مجلس گفت: از وزیر آموزش و پرورش می خواهم که به داد آموزش و پرورش استان کرمانشاه برسد، زیرا بی مدیریتی، سیاسی کاری و برخورد حذفی نیروهای مومن و انقلابی داد همگان را در آورده است.
کد خبر: ۸۷۸۷۰۸۸
|
۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سنقروکلیایی، حجت الاسلام والمسلمین سید جواد حسینی کیا در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود اظهار داشت : همگان مطلع هستند که کنگره و سنای آمریکا قانون تحریم علیه ایران را به مدت 10 سال دیگر تمدید کرد،این یعنی اینکه که دشمن با کینه و عداوت برجام کاملا نقض کرده است و حال نوبت ما است که ازحقوق هسته ای خود با اقدام قاطع متقابل و از عزت مردم و حیثیت بین المللی دفاع کنیم 

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی، دامه داد: حادثه قطار سمنان حادثه ای دلخراش بود که از سوءمدیریت ناشی شد و ملت تاوان این سوء مدیریت را داد،جناب آقای رئیس جمهور،لایحه بودجه ای که امروز تقدیم مجلس کردید،یک پنجم از برنامه ششم توسعه است،برنامه ای که هنوز تصویب و کامل نشده، از این رو بار این موضوع را به دوش مجلس انداختید. 

وی ادامه داد: از وزیر آموزش و پرورش می خواهم که به داد آموزش و پرورش استان کرمانشاه برسد،  زیرا بی مدیریتی، سیاسی کاری و برخورد حذفی نیروهای مومن و انقلابی داد همگان را در آورده ومطالبات فرهنگیان در سال 94 پرداخت نشده است.

حجت الاسلام حسینی کیا برلزوم حمایت وزارت نیرو از مردم منطقه سنقر و کلیایی تأکید کرد و افزود:در شرایط کنونی در برخی از مناطق مردم با تانکر آبرسانی می شوند، آیا این حق مردم است که به آن ها بی توجهی شود.از طرف دیگر تصفیه خانه آب سنقر نیازمند توجه ویژه است تا زحمات کشیده شده از بین نرود. 

این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: در شرایط کنونی مردم و کشاورزان منطقه به علت  افزایش نرخ کود، هزینه کشاورزی و تعلل در پرداخت پول کشاورزان در حال کوچ هستند، از این رو مسئولان وزارت کشاورزی باید در جهت حمایت از کشاورزان برای تبدیل اراضی دیم به آبی و اختصاص اعتبار در این حوزه اقدام کنند.

وی ادامه داد:از طرف دیگر وزارت جهاد کشاورزی باید در جهت افزایش ناظران کشاورزی با توجه به ظرفیت های استان کرمانشاه در حوزه کشاورزی اقدام کند، وزارت ارتباطات نیز باید نسبت به بهبود وضعیت نامناسب آنتن دهی و اینترنت پرسرعت شهرستان سنقر اقدام کند.

 

ارسال نظرات