مسئول سازمان بسیج حقوقدانان سپاه روح‌الله خبر داد

ارائه مشاوره حقوقی رایگان به عموم مردم استان مرکزی/ارائه خدمات حقوقی در قالب اردوهای جهادی

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان سپاه روح‌الله بسیج حقوقدانان را پیشگام در عرصه ارائه خدمات حقوقی به مردم دانست و گفت: بسیج حقوقدانان سپاه روح‌الله اقدام به ارائه مشاوره حقوقی رایگان به عموم مردم استان مرکزی به شکل مستمر می‌کند.
کد خبر: ۸۷۸۸۲۱۱
|
۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲

ایرانی مسئول بسیج حقوقدانان استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ از ارائه خدمات مشاوره‌ای حقوقی رایگان به عموم مردم از سوی بسیج حقوقدانان خبر داد و گفت: سازمان بسیج حقوقدانان استان که متشکل از تمامی حقوقدانان، قضات، مشاوران حقوقی، سردفتران و اساتید دانشگاهی در رشته حقوق شاکله بسیج حقوقدانان را شکل می‌دهند.

وی افزود: اعضای بسیج حقوقدانان استان مرکزی در مساجد به مردم استان مشاوره حقوقی رایگان ارائه می‌کنند، حتی در بحث وکیل تسخیری برای آنان که از نظر توان مالی بضاعت کافی ندارند برای احقاق حقوق آنان نیز از اعضای سازمان بسیج حقوقدانان استان می‌توانند به شکل رایگان بهره‌مند شوند.

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان سپاه روح‌الله از تشکیل گروه‌های جهادی حقوقدانان برای حضور در مناطق روستایی خبر داد و تصریح کرد: امسال در حوزه روستایی نیز ورود کرده‌ایم و اعضای بسیج حقوقدانان در قالب اردوهای جهادی به ارائه مشاوره‌های حقوقی به جمعیت روستایی می‌پردازند. برای این منظور نیز روستاهایی که مشکلات حقوقی بیشتری دارند از قبل رصد شده و با حضور در مسجد روستا اقدام به ارائه مشاوره‌های حقوقی می‌کنیم.

ایرانی ادامه داد: در کنار ارائه مشاوره رایگان، آگاهی بخشی به حقوق شهروندی در سطح شهر و همچنین ارائه مشاوره‌های حقوقی با مشارکت روابط عمومی دادگستری استان در مساجد دنبال می‌شود.

وی افزود: با اطلاع رسانی قبلی، زمان خاصی را مشخص می‌کنیم و در مساجد با حضور وکلا و قضات دادگستری حضور پیدا می‌کنیم، همچنین در دفاتر بسیج حقوقدانان در سطح شهر از جمله در منطقه کوی رضوی و جنب پارک آزادی آماده ارائه خدمات حقوقی به مراجعین هستیم.

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان سپاه روح‌الله تصریح کرد: ارائه مشاوره‌های حقوقی به ویژه با حضور قضات دادگستری در بسیاری از موارد باعث مختومه شدن پرونده حقوقی شده است؛ مسیرهایی که باید یک پرونده حقوقی طی کند را از سوی مشاوران به مراجعین اطلاع رسانی می‌کنیم که بسیار راهگشاست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات