فرمانده سپاه ناحیه مقاومت دلیجان خبر داد

اعطای بیش از 15 میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی توسط بسیج سازندگی دلیجان

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت دلیجان گفت: پانزده میلیارد و پانصد میلیون ریال تسهیلات اقتصادمقاومتی توسط سپاه دلیجان برای عرصه‌های اقتصادمقاومتی پرداخت شد ه است.
کد خبر: ۸۷۸۸۳۳۱
|
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار محمدرضا عسگری فرمانده سپاه ناحیه مقاومت دلیجان با اشاره به ایجاد کارگاه‌های کوچک خانگی برای تحقق اقتصادمقاومتی توسط بسیج سازندگی گفت: ایجاد کارگاه‌های کوچک باهدف اشتغال‌زایی و تکمیل چرخه تولید از تولید به بازار کار و کمک به تولید داخلی از اهداف طرح‌های اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی است.

وی افزود: امروز مشاغل خانگی یکی از راههای حمایت از اقتصاد مقاومتی است و در این مسیر همواره بسیج پیش قراول و پیشتاز بوده و قدمهای خوبی در این راستا برداشته است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت دلیجان تصریح کرد: بسیج امروز با توجه به دستور مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی، توانست در زمینه‌های مختلف ورود پیدا کند و در این زمینه نیز به خوبی عمل کرده است.

سرهنگ پاسدار عسگری با اشاره به نمایشگاه اقتصادمقاومتی که در هفته بسیج در این شهرستان برپا شد، گفت: در این نمایشگاه محصولات کار آفرینان شهرستان دلیجان در عرصه‌های اقتصاد مقاومتی از جمله تولید زعفران، پرورش بلدرچین، تولید عرقیات گیاهی، تولید عسل، صنایع دستی، بسته بندی سبزیجات به نمایش عموم مردم گذاشته شد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت دلیجان با یادآوری میزان تسهیلات پرداخت شده در عرصه اقتصادمقاومتی گفت: پانزده میلیارد و پانصد میلیون ریال تسهیلات اقتصادمقاومتی توسط سپاه دلیجان برای عرصه‌های اقتصادمقاومتی پرداخت شد ه است.

سرهنگ پاسدار عسگری در پایان خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه تولید کننده ها با توجه به دریافت تسهیلات، توانسته اند مشاغلی را به راه انداخته و اشتغالزایی چند فرد را به وجود آورند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات