مسئول بسیج رسانه خوزستان:

دولتمردان برای حل معضلات فرهنگی از ظرفیت بسیج استفاده کنند

مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان گفت: از دولتمردان انتظار داریم که مانند بسیاری از مواردی که نظام اسلامی به بسیج اعتماد کرده و جواب هم گرفته شده است در حوزه فرهنگی نیز از پتانسیل بسیج استفاده کنند تا حجم گسترده معضلات فرهنگی که گریبانگیر جامعه است، با سرعت و عزم جهادی برطرف شود.
کد خبر: ۸۷۸۸۷۸۵
|
۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲

عادل نوروزیان مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج اظهار داشت: بسیج و تاثیرگذاری آن در جامعه را باید از دو منظر بررسی کرد.

 

وی افزود: بعد اول، بعد نرم افزاری بسیج به معنای تفکر و روح بسیجی است که در هر کالبدی که دمیده شود موجب پویایی و رشد و تعالی آن خواهد شد؛ نمونه بارز آن هم در هشت سال دفاع مقدس بود که با وارد شدن تفکر بسیجی به میدان، شاهد فتح سنگر ها بودیم. در دوره کنونی نیز تلاش های دانشمندان جوان و بسیجی موجب پیشرفت های مختلف در عرصه های گوناگون هسته ای و هوا و فضا شد. بنابراین اگر در حوزه فرهنگ هم این تفکر دمیده شود می توان به اصلاح امور امید داشت.

 

مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان خاطر نشان کرد: بعد دوم بحث سخت افزاری بسیج به معنای نیروی انسانی مومن، کارآمد، متخصص و سازماندهی شده است که می توانند در عرصه های مخالف ورود کرده و وکارگشا باشند؛ نمونه بارز آن هم اردوهای جهادی و محرومیت زدایی از روستاها است که توسط بسیجیان در حال اجرا بوده و غبار محرمیت را از برخی مناطق زدوده است.

 

نوروزیان تصریح کرد: از طرفی دیگر نباید فراموش کرد که بسیج تنها مجموعه ای است که همواره مورد تاکید و تصریح مقام معظم رهبری بوده و خود بسیجیان نیز همیشه در تلاش هستند که که با بررسی و تدبر در منویات مقام معظم رهبری آن را تا حد امکان محقق سازند.

 

وی عنوان کرد: اگر پتانسیل و شناخت خوب بسیجیان از منویات مقام معظم رهبری را در کنار حجم گسترده ای از هجمه دشمن که علینه مبانی فرهنگی و انقلابی کشور قرار دهیم می بینیم که تنها راه اصلاح برای این امور بسیج است و هموراه این بسیجیان هستند که آماده خدمت رسانی به مردم و جامعه اند.

 

مسئول بسیج رسانه خوزستان در خاتمه بیان داشت: از دولتمردان انتظار داریم که مانند بسیاری از مواردی که نظام اسلامی به بسیج اعتماد کرده و جواب هم گرفته شده است در حوزه فرهنگی نیز از پتانسیل بسیج استفاده کنند تا حجم گسترده معضلات فرهنگی که گریبانگیر جامعه است، با سرعت و عزم جهادی برطرف شود.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات