هندبال هپکو قهرمان مسابقات کارگری استان مرکزی شد

تیم هندبال هپکو توانست در مرحله فینال مسابقات هندبال کارگران کلانشهر اراک که در سالن ورزشی المهدی(عج) آلومینیم‌سازی برگزار شد با غلبه بر رقیبان خود قهرمان این دوره از مسابقات شود.
کد خبر: ۸۷۸۹۳۸۶
|
۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ فینال مسابقات هندبال کارگران کلانشهر اراک در سالن ورزشی المهدی(عج) آلومینیم‌سازی برگزار شد.

در این مسابقات که با حضور تیم‌های هپکو، واگن پارس، ایرالکو و ماشین‌سازی به صورت دوره‌ای و به مدت سه روز به طول انجامید پس از رقابت در آخرین روز تیم‌های هپکو، ایرالکو و ماشین سازی به تربیت موفق به کسب عناوین اول تا سوم شدند.

تیم هندبال واگن پارس در این دوره از مسابقات به عنوان تیم اخلاق شناخته شد و موفق به کسب کاپ اخلاق گردید.

محسن صادق‌زاده دبیر هیات هندبال کارگری استان مرکزی تصریح کرد: این مسابقات در محیطی دوستانه و بین تیم‌های کارگری صنایع اراک برگزار شد. تیم متنخب این دوره از بازی‌ها به مسابقات هندبال قهرمانی کشوری کارگران اعزام خواهد شد.

وی با تاکید بر ترویج فرهنگ ورزش در راستای ایجاد نشاط در بین جامعه کارگری گفت: تلاش داریم که نسبت به برگزاری این دست از مسابقات قهرمانی بیش از گذشته اقدام کنیم و برگزاری این مسابقات را تنها محدود به زمان‌های خاص نسازیم.

دبیر هیات هندبال کارگری استان مرکزی تصریح کرد: تیم‌های کارگری با برگزاری هرچه بیشتر این مسابقات می‌توانند به لحاظ کمی و کیفی در شرایط مطلوبی قرار گیرند.

وی یادآور شد: برای رسیدن به اهداف مورد نظر در بحث ورزش کارگری نیازمند همکاری بیشتر کارفرمایان و مدیران ورزشی در ورزش کارگری استان هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات