نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی

خاندان آل سعود ریشه فجایع جهان اسلام/صهیونیست‌ها کانون فتنه فرقه ضاله مذله هستند

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی حمایت دنیای غرب از گروه‌های تکفیری تروریستی را ضربه زدن به کشورهای اسلامی دانست و گفت: کانون فتنه فرقه ضاله مذله صهیونیست‌ها هستند.
کد خبر: ۸۷۸۹۴۰۶
|
۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه که در مصلای بیت‌المقدس اراک برگزار شد با اشاره به ماموریت دانشگاه‌ها در جامعه اسلامی گفت: امروزه دانشگاه‌ها باید با جدیت به دنبال رشد جامعه اسلامی باشند. جامعه بشریت باید عدل و برابری را میان خود برقرار کند.

وی افزود: اگر این روزها به شرایط منطقه‌ای، دنیای غرب و حتی آفریقا و دیگر کشورها نگاه کنیم می‌بینیم که همه جا را ظلم، ستم و شرایط تلخ و خانمان سوز فراگرفته است و نیاز داریم برای رهایی از این وضعیت آرمان‌های نبوی را در جامعه احیا کنیم. همان آرمان‌هایی که پیامبر اکرم(ص) و سایر امامان جان خود را برای حفظ این آرمان‌ها فدا کردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: دنیا نیازمند عدالت، برابری و برادری است. اگر این مولفه‌ها از بین بروند قطعا سرنوشت‌ها هم تلخ می‌شود. نیاز است که برگردیم و بازنگری کنیم و در قوانین بین‌المللی تحولاتی ایجاد کنیم.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی اغازگر تحولی در جهان بود، گفت: انقلاب اسلامی آغازگر تحولی عظیم در دنیای بشری بود. ما باید قدردان زحمات امام راحل و شهیدان باشیم چرا که ما هرچه داریم از برکات خون شهدا است.

وی بااشاره به بهره‌مندی جامعه بشری از وجود مبارک امام زمان (عج) گفت: وجود امام عصر(عج) در جامعه ما یکی از برکات مهمی است که خداوند برای ما قرار داده است و سبب می‌شود جامعه از نا امیدی دور بماند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: کشورهای غربی به ویژه اسرائیل و آمریکا مرکز توطئه‌ها، درگیری‌ها و فسادها هستند. ریشه همه مفاسد به غربی‌ها، انگلیسی‌ها و آمریکایی‌ها باز می‌گردد که به دنبال دین‌سازی هستند و گروه‌های تکفیری و تروریستی را در همین راستا به وجود آورده‌اند و امروزه متاسفانه به جای اینکه همه جهان اسلام به جنگ با اسرائیل بپردازند وقتشان صرف مقابله با این گروهک‌ها شده است.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی حمایت دنیای غرب از گروه‌های تکفیری تروریستی را ضربه زدن به کشورهای اسلامی دانست و گفت: کانون فتنه فرقه ضاله مذله صهیونیست‌ها هستند. کشورهای غربی که دشمن قسم خورده ما هستند در صدد وارد کردن تضعیف اسلام هستند ولی ملت‌های اسلامی باید هوشیار و آگاه باشند و در برابر آنها ایستادگی کنند.

وی افزود: وجود گروههای تکفیری، داعش و اسرائیل سبب نا امنی منطقه شده است. آنان چشم دیدن وحدت مسلمانان را ندارد و به دنبال از بین بردن اخوت بین جهان اسلام هستند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با تاکید بر حفظ وحدت در جامعه اسلامی گفت: باتوجه به اینکه دشمنان اسلام در دنیا هستند وجود وحدت و برابری بین مسلمانان باعث رشد و پیشرفت در زمینه اعتقادی و معنوی می شود.

وی ادامه دا: باید اسلام ناب محمدی(ص) را از طریق راه‌های حکیمانه و خردمندانه به دنیا معرفی کرد چراکه شیادان و کافران زیادی وجود دارد که می‌خواهند در دین تحریفاتی به وجود آورند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: شروع ماه ربیع الاول، آغاز امامت حضرت مهدی(عج) و هفته وحدت از مولفه‌های بزرگ اسلامی هستند. می‌توان در این روزها برای اشاعه فرهنگ اسلامی استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد: باید علما، بزرگان و همه مسلمین دست به دست هم دهند در برابر هجوم دشمنان شرق و غرب ایستادگی کنند نگذارند افراد بی‌گناه در سوریه، یمن، بحرین و موصل قربانی شوند.

وی با اشاره به وحدت حوزه و دانشگاه گفت: حوزه‌ها و دانشگاه‌ها باید دست توانای اسلامی باشند باید نسبت به هویت و بنیان اسلامی تاکید داشته باشند و در ترویج آن کوشا باشند.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به 25 آذر روز پژوهش گفت: حوزه‌های فرهنگی، خانواده‌ها، جوانان سازمان‌های رسمی و غیر رسمی باید زمینه را برای پیشرفت علم و پژوهش فراهم کنند.

وی با اشار به روز حقوق بین‌المل گفت: امیدواریم که همه مردم حقوقشان حفظ شود و حقوق ملل فقط برای غارت‌گران و زور گیران نباشد و کشورهای اسلامی بتوانند حقوق خود را از زور گیران بگیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات