خبرهای داغ:

برگزاری همایش سالیانه امر به معروف و نهی از منکر در جوانرود

همایش سالیانه امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان جوانرود با سخنرانی نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه جوانرود برگزار گردید.
کد خبر: ۸۷۸۹۷۲۴
|
۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰
به گزارش خبر نگار خبر گزاری بسیج از جوانرود، حجت الاسلام کریمی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه  جوانرود در این همایش اظهار داشت: یکی از مباحثی که امروز بسیار مورد توجه است  و یکی از واجب های فراموش شده تمام مسلمانان است مسئله امر به معروف و نهی از منکر می باشد واجبی که خیلی از ما آن را نادیده گرفته ایم و به فراموشی سپرده ایم در صورتی که یکی از فروعات دین ما و بر هر مسلمانی واجب شده مسئله امر به معروف و نهی از منکر می باشد.

 

 

وی افزود: امر به معروف و نهی از منکر یک واجب الهی است و آنچه که ما امروز در  بسیج و سپاه بعنوان مبلغ آن هستیم بحث صالحین  می باشد.

 

کریمی تصریح کرد: که امر به معروف و نهی از منکر تشویق نیکو کاران و تذکر به جاهلان می باشد و حتی گاهی از اوقات همین بحث امر به معروف می تواند زندگی یک انسان را از فساد ، بدحجابی و گناه نجات بدهد، امر به معروف و نهی از منکر ریشه فطری و قلبی در ذات انسان دارد و لازم به حرف و گفتار نیست.

 

 

حجت الاسلام کریمی گفت: امر به معروف فقط مختص به انسانها نیست بلکه گاهی از اوقات حیوانات خیلی بهتر از انسان ها همدیگر را آگاه می کنند همانطور که در آیات قرآن نیز به این مهم اشاره شده است.

 

 

وی افزود: کار همه انبیاء الهی دعوت مردم به سوی خدا و دوری از طاغوت بوده است ، ما باید توجه داشته باشیم که همه فریضه امر به معروف و نهی از منکر را انجام بدهیم و نسبت به این فریضه مهم حساسیت بیشتری نشان بدهیم.

 

کریمی به ایستادگی امام راحل(ره) در مقابل رژیم طاغوت اشاره کردند و افزود:  که همه ما باید ادامه دهنده راه امام راحل (ره) و ائمه اطهار باشیم و از خود و اقوام خویش نسبت به انجام  فریضه امر به معروف بپردازیم.

 

ارسال نظرات