خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛

«وحدت» و «همدلی» پیام انقلاب ماست/ عدم اطاعت از مستکبران یکی از بزرگترین وظایف مسلمانان است

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به کوری چشم دشمنان این وحدت را تا آنجا که جان در بدن داریم حفظ کرده و انقلاب خود را به جهان صادر خواهیم کرد.
کد خبر: ۸۷۹۰۰۶۵
|
۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، سردار محمدحسین سپهر پیش از ظهر امروز در نخستین کنگره شهدای کارمند استان گلستان اظهار کرد: امروز بیداری اسلامی و جوشش و خروش مسلمانان به برکت زنده نگه داشتن یاد شهدا است.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه وظیفه ما عمل به وصیت شهدا و تشریح آرمان‌های آنان است، افزود: امروز هر فردی با هر تفکری در ایران اسلامی زندگی میکند مدیون خون شهدای 38 ساله انقلاب اسلامی است و همه شهدایی که در جهان اسلام در حال مبارزه هستند ما به آنها دین داریم و باید پیام همه آنها را به اقدام و عمل به جهانیان برسانیم.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه با تاکید بر اینکه ما باید پیام آنها را با اقدام و عمل به جهانیان برسانیم، گفت: چندین قرن دولت‌های جهانی از دین مرتد شدند و ظاهر از دین را بر خود گذاشتند و خداوند وعده ملتی را داده بود که در راه خدا مجاهدت می کنند و کشته می‌شوند و در برابر مومنان فروتن هستند و در برابر دشمنان محکم هستند.

سردار سپهر ادامه داد: امروز روزی است که شهدا نتیجه شهادت خود را در استکبارستیزی جهان اسلامی مشاهده می کنند و این ها همان ملت وعده داده شده هستند.

وی تصریح کرد: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان هر زمان بر علیه امت مسلمین دست به تهاجماتی زدند پیروز بودند اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی آمریکا جهان‌خوار، انگلیس و رژیم غاصب صهیونیستی به هر کشوری حمله کرد شکست خورد و این به برکت خون شهدا و رزمندگان انقلاب اسلامی است.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه ادامه داد: پیروزی انقلاب و پیام امام باعث شد تمام شرق و غرب عالم صدام را حمایت کنند تا به انقلاب ضربه بزنند اما جوانان شهید ما نگذاشتند وجبی از کشور ما به دست دشمن بیافتد.

وی گفت: امروز به برکت خون شهدای ما، قدرت‌های بزرگ استکباری قدرت اسلام و مسلمانان را درک کردند.

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه قدر این شهدا و رزمندگان را بدانیم، افزود: امروز 6 مرکز راهبردی و امنیتی آمریکا اعلام میکند که سال 2 هزار و 20 آمریکا از هم فرو خواهد پاشید و آمریکا قدرت نخست جهان نخواهد بود و با بدهی دهها تریلیون دلاری که آمریکا با حمله به کشورهای مسلمان و مظلوم به جا گذاشته، 10 نسل آینده آمریکا بدهکار خواهند بود.

سردار سپهر به جنگ های منطقه اشاره کرد و افزود: مثلث آمریکا و صهیونیست و انگلیس امروز در یک کشمکش جهانی تلاش می کنند تا قامت اصولگرایان انقابی را بشکنند، اما به یمن انقلاب اسلامی 10ها کشور غربی و عربی-صهیونیستی شاهد سقوط خاکریزهای خود در جبهه های مقاومت هستند.

سپهر با بیان اینکه انقلاب ما و شهدای ما جلوی جهان خواری آمریکای جنایتکار را گرفته است، گفت: دستاورد شهدا بسیار زیاد است اما باید ببینیم وصیتنامه شهداء چیست و در جمع‌بندی وصیت‌نامه شهدا به تبعیت از ولایت فقیه، مبارزه قدرتمندانه با استکبار و مبارزه برای استقرار نظام اسلامی، عفاف و حجاب و انقلابی‌گری است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری با تاکید بر استکبارستیزی، تولید اقتصاد درون‌زا در همه ابعاد، به دنبال این است که ما با فساد و دین‌ستیزان و گناه مبارزه کنیم، گفت: یکی از علت‌های سقوط بشر آلوده شدن به گناه، ویژه‌خواری و فساد بوده است.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود: تبعیت از ولی فقیه، دینمداری، دشمن‌شناسی، تولید علم سرشار، اقتدار دفاعی و وحدت همه اقوام و گروهها و مذاهب اسلامی در کشور از جمله دیگر خواستههای امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است.

سردار سپهر به قدردانی رهبر معظم انقلاب از وحدت مذاهب در استان گلستان  اشاره کرد و افزود: ما به کوری چشم دشمنان این وحدت را تا آنجا که جان در بدن داریم حفظ کرده و انقلاب خود را به جهان صادر خواهیم کرد.

وی در ادامه تاکید کرد: ما در فلسطین از تمامی برادران اهل سنتمان دفاع می‌کنیم و در سوریه، یمن و دیگر کشورهای اسلامی برای دفاع از مردم مسلمان سنی و شیعه دفاع می‌کنیم و شهید می‌دهیم.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه با انتقاد از برخی علمای شیعه که به مقدسات اهل سنت توهین می‌کنند، گفت: از مظهر مومنان ایران اسلامی اینها شیعه انگلیسی هستند و به هیچ عنوان این نوع برخورد را قبول نداریم زیرا اینها اهداف دشمن را پیاده می‌کنند.

سردار سپهر گفت: با بیان اینکه نسخه مبارزه با مسلمان از نگاه صهیونیستها توزیع مواد مخدر، توزیع شراب و فساد اخلاقی است، گفت: 2 هزار و 500 شبکه ماهوارهای در کشور در حال دریافت است و ایمان ما را هدف قرار داده و انس با قرآن، معنویت و اسلام تنها راه عبور از این گذرگاه سخت و پیچیده است.

وی در بخش دیگری به قدرت بازدارنده نظامی ایران اسلامی اشاره کرد و با این سخن که دشمن دست از سر ما برنخواهد داشت، گفت: دشمن فهمیده است که ایران با این قدرت نظامی شکست خوردنی نیست لذا در برجام بدنبال این است که ما قدرت نظامی و تسلیحاتی خود را کم کنیم، ما به برکت این قدرت در میان ناامنی منطقه یک کشور امن هستیم ما رد توسعه قدرت دفاعی خود به یک اص قانونی شرعی عمل می کنیم.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه در پایان با تاکید بر اینکه تا جایی که جان در بدن داریم وحدت را حفظ می‌کنیم و از انقلابمان دفاع خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: اگر انسجام ملی و پیروی راه شهدا باشد انقلاب ما سکوت نخواهد کرد، ما دست تجاوز به انقلاب را در کشورهای اسلامی می شکنیم و به سیطره و سلطه ظلم جهانخواران خاتمه خواهیم داد و راه را برای منجی عالم هموار می کنیم، پیروزی ما را خدا تضمین کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها