خبرهای داغ:
آیت الله علما:

هوشیاری در مقابل اختلاف افکنی های دشمنان نیاز امروز جامعه است

امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر اینکه دشمنان از کوچکترین اختلافات مسلمانان سوء استفاده کرده و می خواهند مسلمانان را از کنار هم دور کنند گفت: هوشیاری در مقابل اختلاف افکنی های دشمنان نیاز امروز جامعه است.
کد خبر: ۸۷۹۱۱۳۱
|
۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از جوانرود، آیت الله مصطفی علما در جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) در مسجد جامع جدید جوانرود با تبریک آغاز هفته وحدت و میلاد پیامبر (ص) با اشاره به اینکه تنها راه نجات مسلمانان پیروی و تسلیم شدن در برابر دستورات خداوند متعال و پیامبرگرامی اسلام (ص) است اظهارداشت: اگر همه ما مسلمانان وحدت لازم وهمه جانبه داشته باشیم دربرابردشمنان پیروز خواهیم شد که

این امرنیازمند بصیرت وهوشیاری درمقابل دسیسه های دشمنان است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه خاطر نشان کرد: قرآن کلام خداوند و معیار و ملاکی است که پیامبر گرامی

اسلام به ما داده است و ما مسلمانان تا تسلیم کلام خداوند متعال و روش ، منش و سبک و سیاق پیغمبر نشویم

نجات پیدا نخواهیم کرد.

آیت الله علما به اوضاع کنونی جهان اسلام اشاره کردوگفت: امروز جنایات وکشتاری که در یمن ، سوریه ، عراق و دیگر کشورهای اسلامی انجام گیرد با سیر و سبک پیامبر گرامی اسلام مطابقت ندارد.

وی یادآورشد: همه ما باید با اتحاد و انسجام در مقابل هجمه ها ، تفرقه و توطئه های دشمنان بایستیم.

امام جمعه جوانرود نیز با تبریک هفته وحدت گفت: مکارم و فضایل اخلاقی نبی مکرم اسلام (ص) بهترین الگو برای جامعه بشری است و اگر مورد توجه قرار گیرد زمینه سعادت را فراهم می کند.

ماموستا ملا احمدفخری افزود: براساس دستورات آموزه های دینی مسلمانان می بایست در آرامش و دوستی در کنار هم زندگی کنند ، اما شیاطین به واسطه دشمنی با دین مبین اسلام و تلاش برای چنگ انداختن بر منابع و ذخایر کشورهای اسلام با نقشه های مختلف از جمله ایجاد اختلاف میان مسلمانان مانع این نعمت الهی می شوند تا به اهداف خود در دشمنی با دین اسلام دست یابند.

وی بر ضرورت بصیرت و هوشیاری مسلمانان در برابر غرض ورزی های دشمنان که باعث کشتارمسلمانان در کشورهای اسلامی منطقه شده است تاکیدکرد.


 


ارسال نظرات